6 תשובות
כן
חלום שלי לגדל את הילדים שלי בבית ולא לשלוח אותם למוסדות חינוך
לא ממש לא גם אם הוא יהיה עשיר אני אלך לעבוד ולא אתבטל בבית
שואל השאלה:
אבל זה לא סתם להתבטל זה להיות עם הילדים. אפשר גם לצאת איתם ולבשל וזה... לא יודעת נשמע לי חלומי
אנונימית
חלומי עד שתתגרשו ותמצאי עת עצמך גרושה חד הורית בלי קריירה ושקל על התחת בגיל 34 עם 5 ילדים
אנונימי
שואל השאלה:
^קודם כל להירגע לא צריך לתקוף. דבר שני אני לא רוצה 5 ילדים. דבר שלישי זה לא שוגר דאדי שיש הסכם ממון וכזה אני מדברת על נישואים עם חשבון משותף. וחוץ מזה אפשר להגיע לבית משפט במידת הצורך להסכמים על מזונות לילדים אם לא הייתי יכולה לאפשר לעצמי
אנונימית
כן ולא )אני מבשלת גרועה