20 תשובות
ממש לא הזהירו אותו... הם ידעו ובכל זאת לא אמרו לו
שואל השאלה:
ביבי יודע לנאום ולדבר מאוד יפה אבל מה הוא עושה מעבר לזה לטובת המדינה שלנו?
סיפרו על זה לגלנט וגלנט אמר שאין מה לעשות עם זה
^^אם הוא לא ינהל אותה אף אחד יותר טוב לא ינהל אותה
שואל השאלה:
אבל מה את אומרת על זה שהוא העביר כסף לאנשי החמאס וכל מי שהזהיר אותו שאנחנו בסכנה הוא פיטר אותו? הזהירו אותו והוא לא הקשיב
והוא גם אמר "נמוטט את שלטון החמאס" בפועל זה לא קרה.. הוא המשיך להעביר להם כספים
ביבי
חד משמעית ביבי... וכי אין מישהו שיכול לנהל את המדינה יותר טוב ממנו למרות כל מה שמוכרים לכם... אבל יאללה שיבוא המשיח מי צריך ראש ממשלה
לחד"ש! למרות שהייתי מעדיף שדב חנין יהיה ראש הממשלה, אבל הוא פרש מהפוליטיקה כבר.
האמת שכאיש ימין אין לי ממש למי להצביע כרגע
נפתלי בנט, הוא הכי מתאים לתפקיד מכלל המועמדים והוא לא גנב שדד או מואשם ב3 כתבי אישום. הוא חכם מאוד עובד בשביל המדינה גם כשאר שהוא לא מגויוס או עובד ציבור הוא עובד קשה בזירת ההסברה ובאמת עובד לאזרחים.


ובקשר לביבי אני נגדו מהסיבות הבאות:
הוא בשלטון כבר מעל 10 שנים רצוף וזה מוגזם
הוא מואשם ב3 כתבי אישום
הוא מפלג את המדינה
הוא נכנע לדרישות של קיצוניים בממשלה שלו רק כדי להישאר בשלטון
הוא בוגד בעקרונות של הימין ושלו רק כדי להישאר בשלטון (הוא תומך בשמאל כלכלי בגלל שהוא נכנע לגחמות החרדים למרות שהוא מגדיר את עצמו ימני)
בנוסף המחדל הגדול ביותר במדינה קרה אצלו בתפקיד ולא לקח אחריות במשך זמן ארוך מאוד (מספר חודשים)
הוא פתח ב"רפורמה משפטית" כנגד בתי המשפט בזמן שהוא עצמו מואשם בפלילים ופילג את המדינה עם החקיקיה החד צדדית ללא הסכמה רחבה ופיטר את שר הביטחון שלו רק בגלל שאמר במסיבת עיתונאים שההפגנות גורמות לסירוב לפילוג וחולשה בעיני האויב.
הוא ניסה למנות בן אדם שהורשע בפלילים ובלקיחת שוחד (אריה דרעי) להיות שר האוצר.

בערך זהו
שואל השאלה:
תודה על התשובה המפורטת אני מסכימה איתך בהרבה דברים למרות שאני עדיין לא בטוחה למי להצביע^
תחפשי שאלונים בגוגל שיעזרו לך להחליט
אל תסכלי על מי יהיה ראש ממשלה כי רוב המפלגות לא הולכות לכנסת בשביל ראשות הממשלה.
תבחרי מפלגה שמתאימה לך ועם הדעות שלך הנושאים שחשובים לך באופן אישי (ביטחון כלכלה חוץ חינוך אקלים ועוד...)
שואל השאלה:
איזה שאלונים?
אני לא מבינה בעניין הזה אבל אני יודעת בבירור מי לא צריך לנהל את המדינ ה וזה ביבי ואני גם ימנית אבל נפתלי בנט ממה שראיתי ב-7 לאוקטובר היה שם באמת בשביל האזרחים אם אני לא טועה גם נלחם נכנס לקבוצות להרגיע ועשה מה שהוא יכול בשביל האזרחים והוא נראה בן אדם טוב עם לב זהב למרות שאני לא כל כך מבינה בדברים האלה
אנונימית
אממ אני ימנית אבל כאילו אחרי שקרה כל זה אז כאילו אולי מפלגות אחרות שהן בימין או בחירות בצד שמאל
שואל השאלה:
תודה
לפיד, ביבי עם אשתו בוילה שלו, אין לו סיבה להיות
https://israel.isidewith.com/political-quiz
זה כאילו אמור לעזור לך לבחור מפלגה לפי הדעות שלך