11 תשובות
לא כי אני ממילא לא בעד שוויון וכל השטויות האלו, זה המינימום שלא עובר אצלי.
עכשיו עם חבר שלי אני מתעקשת לשלם כי אנחנו תקופה ביחד והוא שילם עליי מספיק, אבל כדייט ראשון - לא.
עכשיו עם חבר שלי אני מתעקשת לשלם כי אנחנו תקופה ביחד והוא שילם עליי מספיק, אבל כדייט ראשון - לא.
אם היה לי כיף ונהניתי והכל אז אני חושבת שכן
לא
שואל השאלה:
ואתם חברים הכי טובים ואת הכי נדיבה שיש אבל הוא קמצן?
ואתם חברים הכי טובים ואת הכי נדיבה שיש אבל הוא קמצן?
ממש לא
שואל השאלה:
אבל למה? תסבירו אני חייבת תשובה בבקשה❤❤❤❤❤❤❤
אבל למה? תסבירו אני חייבת תשובה בבקשה❤❤❤❤❤❤❤
לדעתי הנורמה אמורה להיות חצי חצי ואם מישהו משלם עליך זה רק אומר שמשהו בו שונה (בקטע טוב) אבל אין שום בעיה בלצאת לדייט ופשוט לשלם חצי חצי לדעתי לפחות
אם היה כיף ואת רוצה לראות אם הוא ממשיך ככה
בטח יש לו בעיות כלכליות או שהוא סתם כנראה לא חשב על זה אם זה כלכך מפריע לך אז תדברי איתו על זה
שואל השאלה:
סתם קמצן הוא יודע את זה שהוא קמצן והסכים עם מה שאמרתי
סתם קמצן הוא יודע את זה שהוא קמצן והסכים עם מה שאמרתי
באותו הנושא: