15 תשובות
יש אפליקציה
וואי ממש איזה פספוס של האתר. תייגו את סטיפס פה בתגובות
Lsp
שואל השאלה:
באמת???
אמלה לא ידעתיי^^
מה השם ?
אנונימית
זה כבר אפליקציה
יש אפליקציה יש
^סטיפס
את יכולה להתקין
שואל השאלה:
זה לא מוצא לי
אנונימית
^יש לך אייפון?
שואל השאלה:
כן אייפון^
אנונימית
האפליקציה היא רק בחנות של גוגל לא באפסטור
שואל השאלה:
^ מדריך?
אנונימית
שואל השאלה:
כן שלחו לי גם מצאתי בדיעבד שזה בתוך האתר אבל אני לא זוכרת את הסיסמא כדי להכנס מהספארי
אנונימית
אנשים עם אנדרואיד צוחקים עלייכם מלמעלה
שואל השאלה:
^לעע יש לנו את הציטים הציטים שלנו באייפון
אני פשוט מפגרת שלא זוכרת את הסיסמא
אנונימית