3 תשובות
שואל השאלה:
אם אני דוחה את הצו כנראה שזה יהיה עם הצעירים שזה עוד 3 חודשים אבל השאלה אם כדאי לי להגיד להם שאני לא מוכנה או פשוט להגיד שלא יכלתי להגיע
אם אני דוחה את הצו כנראה שזה יהיה עם הצעירים שזה עוד 3 חודשים אבל השאלה אם כדאי לי להגיד להם שאני לא מוכנה או פשוט להגיד שלא יכלתי להגיע
אנונימית
הסיבה לא משנה הם לא כותבים אותה, הדבר היחיד שכותבים זה אם הגעת או לא(חברה של אחותי שירתה במיטב אמרה שהם לא כותבים את הסיבה גם אם היא מוצדקת וגם אם לא)
אם את מרגישה לא מוכנה תדחי גיוס, חבל לקבל דפר נמוך שישפיע לך על כל השירות במקום לדחות את הצו ראשון בשלושה חודשים כדי לקבל דפר גבוה יותר
אם את מרגישה לא מוכנה תדחי גיוס, חבל לקבל דפר נמוך שישפיע לך על כל השירות במקום לדחות את הצו ראשון בשלושה חודשים כדי לקבל דפר גבוה יותר
שואל השאלה:
טוב מסתבר שזה לא עוד 3 חודשים זה בנפרד מישהו יותר בכמה זמן דוחים אם דוחים צו
טוב מסתבר שזה לא עוד 3 חודשים זה בנפרד מישהו יותר בכמה זמן דוחים אם דוחים צו
אנונימית
באותו הנושא: