14 תשובות
כן
כן
שואל השאלה:
תוך כמה זמן?
תוך כמה זמן?
אנונימית
חודש גג אבל תלוי מה רשום לך בדר"כ זה פחות או יותר התאריך שאת מקבלת
כן אבל לוקח להן הרבה זמן, אישית אני מחכה לחבילה כבר חודש וחצי
מה באמת? תקשיבי עדיף תזמיני מטימו זה מגיע הרבה יותר מהר יש בול אותם דברים וזה זול יותר
שואל השאלה:
כבר חודש וחצי? זה מלא זמן
כבר חודש וחצי? זה מלא זמן
אנונימית
לי דווקא הגיע די מהר פעם אחרונה שהזמנתי וזה היה לא מזמן בכלל הגיע לי תוך שבועיים וחצי
טימו לא אמינים, משיין הזמנתי המון בשנים האחרונות ואף פעם לא היו בעיות. וכן זה הרבה וגם החברת שליחויות לא עונה אז אני תלויה באוויר אבל נשמע שלאחרים כן עובד, אל תיקחי את המקרה שלי
כן, הגיע לי מהר דווקא, תוך שבוע וחצי.
אימו דווקא אחלה
טימו*
כן הזמנתי לפני איזה חודש הגיע לי תוך פחות משבועיים
שואל השאלה:
תודה ה ה ה בדיוק הזמנתי
תודה ה ה ה בדיוק הזמנתי
אנונימית