4 תשובות
הלך עלייך בהצלחה
אני לא למדתי והלך לי אחלה וקיבלתי מיונים טובים הציונים ביום המאה לא משנים כלום
לא כזה נורא אם אתה חכם אבל כן כדאי ללמוד היום
גם אני לא למדתי אבל בכל זאת קיבלתי ציונים סבבה, הכל טוב