11 תשובות
לא
מתי את מתחילה שכבר נגמר
לא חכי לשיעור הבא
לא
לא
איך שיעור נגמה בשמונה וחצי?
לא
אנונימית
לא
אנונימית
לא עדיף חיסור מאשר איחור כי יכול להיות שמורה ישים חיסור ואיחור