התחברות
הרשמה
בחיים שלי לא אהבתי מישהו וזה מבאס אותי כאילו כן היה לי קראשים וזה אבל לא אהבתי אהבתי
נשארה לי רק עוד שנה אחת בתיכון
מה אני אעשה אם לא תיהיה לי החוויה הזאת של האהבת נעורים??
1 באפריל 2024, 05:10
קראש
התאהבות
תשובה אחת
תמשיכי רגיל בחיים אני מניח
ה
הרבה מהכל
באותו הנושא:
אני יודעת שאהבת אותי אהבת כמו שלא אהבת בחיים שלך
מצאתם את אהבת חייכם,האהבה הכי גדולה של החיים שלכם ולא תמצאו אותה בחיים יותר
סטפןן חיים שלי שידפוק אותי למיד אהבתי אותו ואת דיימון
ממש מבאס אותי שאני בחיים לא אחשב יפה או אוכל לדגמן בגלל הדור שלנו..
בנות אם חבר שלכן כותב לכן: "אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי מישהו בחיים" מה תענו?
דבר אחד שמבאס אתכם בחיים והייתם רוצים לשנות אותו
אני אהבתי מישהו ופשוט התחלתי לשנוא אותו בגלל אותן תכונות שכל כך אהבתי אותו בגללן..
מבאס אותי שלא חוויתי אהבת נעורים
אומרים לי כל הזמן שאני נראת כמו נויה מאהבה חדשה ומשום מה זה מבאס אותי
איך להתגבר על פרידה? אהבתי אותו כמו שלא אהבתי בחיים ולא יודעת אם אצליח בכלל לאהוב מישהו ככה איי פעם בחיי?..
בחיים לא הייתי בדייט זה מבאס אותי אוף לא??