7 תשובות
קודם כל מלא בהצלחה!
לדעתי תשתה משהו חם, או תעזוב את הטלפון תחשוב על משהו עם עינים עצומות עד שתירדם
בהצלחה!!
ולשתות חלב חם זה מרדים
הלו גבר
לך לישון . פשוט תהפוך את הלחץ להתרגשות - ותבין שזה בסדר להתרגש , וזה הופך את החוויה לאפילו יותר כיפית מזה :)
מאמינה בך . רק תזכור להסתכל על המראות
בהצלחה
איך הלך??
שואל השאלה:
נכשלתי
הלו גבר
לא נורא ! תמיד יש פעם הבאה לא להתייאש
מאמינה בך אמיתי
לא נורא אני גם אתמול נכשלתי טסט הכל בסדר