התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני מפחדת לדבר אם בנים?,או שאני מתחילה לגמגם או שפשוט אני לא מצליחה לדבר שאני לידם
31 במרץ 2024, 22:01
ביטחון עצמי
3 תשובות
לא
גם אני קצת ככה
נ
נאגטס זה מקסים
אני גם ככה חחח
בת 18 ובתולת דיבור
אנונימית
לא
ש
שלום אהובתי
באותו הנושא:
זה הגיוני שבן רואה דברים מוזרים או שאני מוזר
זה מוזר שאני מפחדת שאני אהיה שטוחה לכל החיים?
זה מוזר שאני והבן זוג שלי אוהבים לדבר על מתמטיקה?
זה מוזר שאני בן ואני מרגיש שקל לי יותר לדבר עם בנות מאשר עם בנים?
מוזר שאני מפחדת מבנים?
זה מוזר שאני קונה דברים מהמחלקה של בנים?
כמה זה מוזר מאחד עד עשר שאני כמעט בן 18 וזוגיות זה הדבר האחרון שאני רוצה
זה מוזר שאני עוד מעט בת 14 ולא יצא לי אפילו לדבר עם בן?
אני רוצה לעשות לילה לבן , תנו לי דברים מוזרים שאני יכולה לעשות כדי שאני לא אשתעמם
זה מוזר שאני מפחדת שיהיה לי חבר כי אני מפחדת מבנים?
זה מוזר שאני מפחדת ללכת לבד בשעות הערב כשחשוך בארץ אבל בחול אני לא מפחדת בכלל?