5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא יותר מדי גונב תהצגה כזה? כי היא אמורה להיות בלבן
אנונימית
לא זה אחלה
לא תופס שום הצגה
מניחה שהיא תהיה עם שמלה שזה יותר חגיגי ותופס הצגה
לבן זה סך הכל צבע
לאלא. זה בסדר גמור