5 תשובות
להיות בסטיפס
אין לי עצה מיוחדת
הברזתי מהבית ספר כדי לישון
לך לישון גם
אנונימית
תחשוב על מתיחות ל1 באפריל (מחרר!!!)
אתה נמצא בבית הספר?
אם אתה בבית אתה יכול לעשות ספורט, לצפות בסרט/בסדרה, להתכתב עם חברים בוואצפ, להיות בסטיפס, לנקות את החדר, לשחק במחשב/בטלפון
תדבר איתי *גם לי משעמם*