4 תשובות
לא - כי אכלת את כל הדברים שלא אמורים לאכול בדיאטה.
תנסי לאכול דברים יותר בריאים ולא ממתקים, אלא ירקות ופירות ולחם עם משהו בריא כמו גבינה או נקניק..
זה נחשב להרעבה עצמית.
זה פחות ממה שאדם אמור לאכול ביום גם בדיאטה.
בבקשה לא תעשי את זה לעצמך!
ממש לא זה לא בריא לאכול ככה את צריכה לאכול 3 ארוחות מסודרות ומשביעות ביום ובריאות דיאטה זה לא לא לאכול אלא לאכול בריא
לא - כי גם אכלת קצת וגם ממש לא בריא.
בדיאטה אוכלים טוב ובריא.