14 תשובות
^אני יודעת אבל זה חארטה זה לא באמת מוריד לי,אז ככה אני עושה והגילוח יוצא לי חלק
^ אהה וואלה מגניב
אני עשיתי בקרם פעם אחת וכבר עברו שבועיים ועדיין אין לי שיערות אז נראלי סבבה
^קרם להסרת שיער אמור להסיר את השיער לבד אבל
קרם להסרת שיער ואז לגלח זה מושלם השיערות יורדות בקלילות
חרטא בפיתה
כמו גילוח
אני עושה בבית שחי ובכף יד וזה ממש טוב זה גודל לי אחרי שבוע אפילו שבועיים אבל אני עושה כבר קבוע אני ממליצה וזה לא עושה את הנקודות השחורות האלה מהגילוח
אם את קונה אז את הורוד הוא הכי טוב
שואל השאלה:
של veet?
^ וויט נדיר במיוחד אחד שמגיע עם ספוגית כזה שמתאים לזמן המקלחת
כן הוא מושלם ^^
אבל זה באה עם מקל כזה כדי להוריד את הקרם והשערות וזה נראה שזה לא מוריד כלום שמשתמשים בזה אז אני פשוט נכנסת להתקלח וזה יורד עם הספוג
^את משתמשת בספוג רגיל ?
כן