19 תשובות
לא גזענות זה כלפיי עדה מסויימת: אתיופים, ערבים, רוסים
לא, זה אומר שאת סתומה.
אנונימי
לא
זה בסדר גמור
זה בסדר גמור
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי תרגע ומהר..
אנונימי תרגע ומהר..
אנונימית
מה יש לשנוא בהם
אנונימי
שואל השאלה:
מה יש לשנוא? הם מזלזלים בכבוד ה', אותי זה מרגיז.
זכותם להאמין במה שהם רוצים, המינימיום הוא לכבד את הדעה של האחר, וגם את זה הם לא עושים.
מה יש לשנוא? הם מזלזלים בכבוד ה', אותי זה מרגיז.
זכותם להאמין במה שהם רוצים, המינימיום הוא לכבד את הדעה של האחר, וגם את זה הם לא עושים.
אנונימית
סליחה אבל לדעתי זה גזענות כי זה האמונה שלך וכמו שהם לא שונאים אותך על דעותייך אין לדעתי סיבה שתשנאי אותם
מזלזלים איך?, רוב העולם לא מאמין באלוהים
אנונימי
לא צריך לשנוא אף אחד וחבל שאנשים לא מבינים את זה. עצוב..
לא צריך לשנוא את האתאיסטים היהדים, כולנו אחים!
"ואהבת לרעך כמוך"
צריך לעזור להם.
ורק 2% מהעולם אתאיסטים, אתה רציני?
ישראל זו אחת המדינות עם אחוז האתאיזם גבוהה מאוד- 20% מהיהודים.
"ואהבת לרעך כמוך"
צריך לעזור להם.
ורק 2% מהעולם אתאיסטים, אתה רציני?
ישראל זו אחת המדינות עם אחוז האתאיזם גבוהה מאוד- 20% מהיהודים.
את לא גזענית כי גזענות זה תאוריה שמעמידה את הגזעים השונים של בני אדם (דרך אגב אין באמת לבני אדם גזעים)- שחורים, לבנים, שמים וכו' בסדר היררכי.
אתאיסטים זה לא גזע כי הם יכולים להיות שחורים, לבנים, אסיאתים, שמיים, הודים...
אבל את כמו גזענים, כי את חושבת שאת יותר טובה מאתאיסט כי את מאמינה באלוהים למרות שאין שום הוכחה שאלו שמאמינים באלוהים יותר טובים מאתאיסטים.
כמו שלאומיות יכולה להוביל לגזענות ככה אמונה יכולה להוביל לשנאה כלפי אנשים שאין להם את אותה אמונה כמו שלך,
אני רוצה להזכיר לך שהרוב הגדול של אלו שנמצאים בכלא היום הם "מתחזקים", דתיים, חוזרים בתשובה וכו' ולא אתאיסטים. את כן ילדה מגעילה שצריכה ללמוד לקבל בני אדם לפי האופי שלהם ולא לפי מה שהם מאמינים בו או לא. את בסך הכל מכלילה את כל האתאיסטים כבני אדם רעים שצריך לשנוא ובכך את מצדיקה גזענות שמכלילה למשל את כל ה"גזע היהודי" כנחות, קמצן, מנצל, שולט בעולם, חסר אמפתיה, רוצח וכו'.
אתאיסטים זה לא גזע כי הם יכולים להיות שחורים, לבנים, אסיאתים, שמיים, הודים...
אבל את כמו גזענים, כי את חושבת שאת יותר טובה מאתאיסט כי את מאמינה באלוהים למרות שאין שום הוכחה שאלו שמאמינים באלוהים יותר טובים מאתאיסטים.
כמו שלאומיות יכולה להוביל לגזענות ככה אמונה יכולה להוביל לשנאה כלפי אנשים שאין להם את אותה אמונה כמו שלך,
אני רוצה להזכיר לך שהרוב הגדול של אלו שנמצאים בכלא היום הם "מתחזקים", דתיים, חוזרים בתשובה וכו' ולא אתאיסטים. את כן ילדה מגעילה שצריכה ללמוד לקבל בני אדם לפי האופי שלהם ולא לפי מה שהם מאמינים בו או לא. את בסך הכל מכלילה את כל האתאיסטים כבני אדם רעים שצריך לשנוא ובכך את מצדיקה גזענות שמכלילה למשל את כל ה"גזע היהודי" כנחות, קמצן, מנצל, שולט בעולם, חסר אמפתיה, רוצח וכו'.
זה לא נחשב גזענות, זה נחשב בורות.
אני לא מאמינה בה', ואין לי בעיה עם מי שמאמין, אז מכפת לכם במה אנחנו מאמינים או לא? זה לא שכאילו תצליחו לשנות את זה בקסם, בכנות? קר לכם מזה? חם לכם מזה? אתם חולים מזה? לא, אז זהו, די לדחוף תאף כבר לכל מקום.
אני לא מאמינה בה', ואין לי בעיה עם מי שמאמין, אז מכפת לכם במה אנחנו מאמינים או לא? זה לא שכאילו תצליחו לשנות את זה בקסם, בכנות? קר לכם מזה? חם לכם מזה? אתם חולים מזה? לא, אז זהו, די לדחוף תאף כבר לכל מקום.
זו גזענות. וחבל שאנשים כאן לא יודעים את זה..
לא, אבל זה אומר שאת שונאת חינם ובגלל זה אם את מאמינה באלוהים (לא אתאיסטית) את צבועה כי אחד הדברים שאלוהים אוסר על בני האדם הוא לשנוא חינם. תחשבי על זה.
תפוזים וסביונים.. משהו.
1.5 מיליארד (מתוך 8 מיליארד) הם אתאיסטים בעולם.
וכן זה כן נחשבות כזענות.
1.5 מיליארד (מתוך 8 מיליארד) הם אתאיסטים בעולם.
וכן זה כן נחשבות כזענות.
לא צריך לשנוא את האתאיסטים היהודים, כולנו אחים!
"ואהבת לרעך כמוך"
צריך לעזור להם. הם מבולבלים. לא יודעים את האמת.
תראו את הסרט שבאתר שלי, כל כך הרבה עדויות לאמת (סרט ריאליטי מרתק)
לא, גזעני זה מישהו שצוחק על עדות, מין וצבע עור
אתאיזם זה לא גזע... אבל עדיין, למה את מכלילה?