6 תשובות
הוא לא יודע תעזרי לו לדעת
אולי הוא חסר עניין לגבי הקשר ולכן?
שואל השאלה:
אני אמרתי לו "מה אתה כן יודע?" והוא ענה לי "אני לא יודע" על ליטרלי כל דבר שאני אומרת הוא אומר את זה
אנונימית
נשמע שהוא קצת חסר ביטחון כלפי עצמו או שהדימוי העצמי שלו מאד נמוך. תנסי לשאול אותו שאלות פשוטות על עצמו, או בכל זאת על דברים כלשהם, וכשהוא אומר לא יודע תשאלי אותו מה הוא כן יודע, מה הוא כן חושב, תוכיחי לו שהוא יודע דברים, ושהדעה שלו נחשבת ולא בהכרח מביכה.. ואם כן- זה גם בסדר, אתם חברים. ובכל אופן הכי טוב שתדברי איתו על זה כדי להבין, כל מה שאמרתי זה מתוך הנחה.
תשאלי אותו מה ההתלבטות
הוא נשמע קצת בן 9 אז ליהיות כנה
בכל מקרה אם על כל דבר הוא עונה שהוא לא יודע
פשוט תגידי לו שאם הוא ימשיך ככה את תנתקי איתו קשר
אנונימית