9 תשובות
הייתי רוצה ללמוד לנגן בגיטרה
גיטרה!!! ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי
יודעת - גיטרה ופסנתר
הייתי רוצה ללמוד תופים אבל פשוט יקר ואין מקום בבית
הייתי רוצה ללמוד תופים אבל פשוט יקר ואין מקום בבית
אני יודע בקטנה על גיטרה ועל תופים
הייתי רוצה ללמוד על חצוצרה או סקסופון
הייתי רוצה ללמוד על חצוצרה או סקסופון
הייתי רוצה על גיטרה חשמלית
אני לא עושה את זה כי אני עצלנית
אני לא עושה את זה כי אני עצלנית
מנגנת כינור פסנתר וגיטרה
אנונימית
מנגנת גיטרה וקצת בס :)
מנגנת על גיטרה שואפת לחשמלית
יודע : כינור
ללא ספק ההחלטה הכי טובה שלי
ללא ספק ההחלטה הכי טובה שלי
באותו הנושא: