תשובה אחת
קודם כל אומרים לספר על הפרוייקט ואז מוסיפים איזה שאלה כמו מה למדת מהפרוייקט מי עזר לך מה היית רוצה שיזכרו מהפרויקט שלך וכל זה, בתכלס רוב ההקלטה זה דיבור שוטף, אני אומרת לך מנסיון פשוט תלמדי את זה בעל פה ברגע שתזכרי את זה זה הופך להיות החלק הכי קל בבגרות הזאת
באותו הנושא: