התחברות
הרשמה
לדבר עם 16 בנים במקביל זה טוב ? (אני יודעת שכן)
אני עייפה ובאלי לישון מה עושים? העבירו לשעון קיץ והלכתי לישון ממש מאוחר אבל התעוררתי ב6 בגלל האחים הקטנים שבבית ואני לא מצליחה לחזור לישון מה עושים?
29 במרץ 2024, 10:19
לישון
17
20
19
18
2 תשובות
חוזרים לישון
ל
לאדעת יאללה
לכי לישון
ה
הייטרית69
באותו הנושא:
אני בן אדם רע אם אני מדבר עם כמה בנות במקביל?
בנים שאתם בקטע עם מישהי אתם מדברים עם עוד בנות במקביל?
לדבר עם שני בנים במקביל זה בסדר?
זה בסדר לדבר עם כמה בנים במקביל?
אני יוצאת עם כמה בנים במקביל, וכל הבנים יודעים על הבנים האחרים.
אני התחלתי לדבר עם 3 בנים במקביל כי היחס עושה לי טוב, כמה זה רע?
מה אתם חושבים על לדבר לצאת עם כמה בנים במקביל?
2 בנים מתחילים איתי במקביל לא יודעת מה לעשות
זה בסדר לדבר עם כמה בנים במקביל?
זה בסדר לדבר עם שני בנים במקביל?
למה בנים מדברים עם כמה בנות במקביל?