10 תשובות
הם לא אותו הדבר, אבל כן יש סגנון דומה
לא
שואל השאלה:
ברור שנייברהוד הרבה יותר טובים
אבל הסגנון והקול של הזמרים ממש דומה
אנונימית
שואל השאלה:
חח את צודקת לגמרי
אני לא שומעת צייס אטלנטיק אבל אני אוהבת תשירים שלו שהם קופצים כזה ואני מעריצה של דה נייברהוד וארקטיק מונקיז
הם פשוט הלהקות שהכי קולעות לטעם שלי
אנונימית
ממש לא
לא ממש..?
אבל נשבעת שכל אדם ששומע אחד מהם תמיד שומע גם את האחרים
זה כאילו הם באים ביחד

אה אוי חשבתי שרשום גם ארקטיק מאנקיז
בכל מקרה, הם לא נשמעים אותו דבר לדעתי
אני חושבת שדה נייברהוד הם שילוב של צייס אטלנטיק וארקטיק מנקיז
יש להם שירים בסגנון אינדי רוק ואינדי
וגם יש להם r&b, אינדי פופ, קצת אלקטרוני

ואז לרוב מי ששומע אותם אוהב גם את השניים האחרים
שואל השאלה:
זה השלוש להקות האהובות עליי;)
אנונימית
גם עליי:))
ואוו זה הדבר הכי מעליב ששמעתי
סתם שניהם טובים אבל זה לא דומה בכלל