6 תשובות
שואל השאלה:
^לרוב עם היא עקרה היא עקרה
אבל יש פה תגובות מדהימות לא ציפיתי בכלל!
^לרוב עם היא עקרה היא עקרה
אבל יש פה תגובות מדהימות לא ציפיתי בכלל!
אנונימית
אם היא אהבה של החיים שלי לא אוותר עליה אבל לא הייתי בסיטואציה כזאת כדי לדעת לא אשקר מפחיד אותי להיות בזה כי רציני ילדים משלי עם מישהי
אנונימי
זה היה קשה אבל הייתי תומך בה כי כנראה שהיא הייתה מרגישה לא טוב עם זה ומקסימום היינו מאמצים
מתבאסים אבל ממשיכים בחיים
נותן לה עוד לגיטימציה לזה שנאמץ ילד ביחד כמו שאני חולם בלי שום קשר
יש ivf ופתרונות דומים אם רוצים ביולוגי, או שאפשר אימוץ. ככה או ככה תינוק זה במילא יקר, אז עדיף לדעת מראש שנצטרך לחסוך עוד טיפה.
באותו הנושא: