4 תשובות
ברור
Lsp
כן אין בזה שום דבר רע וגם עדיף ככה,לא?
לא.
זה אומר לא מעט עליה
כן ירבו
סתם אבל צריכה איזה חברה אחת או שתיים אפילו איזה מכרות שהיא לא מחשיבה חברה

תכלס תכלס אם אין לה חברות לא יהיו לה מי שיסכסכו בינינו כל הזמן אז אני גאון שחשבתי עלזה עכשיו