10 תשובות
כן, זו המציאות שאנחנו חיים בה ואין מה לעשות. גדלנו לעולם שבו ערבים מנסים להשמיד אותנו, הגיוני לגמרי שתהיה גזענית ולא יהיה ךך אכפת.
אחד מהחברים שלי ערבי
תומך בארץ ורוצה להתגייס אחריי שיסים יג יד
האיש הכי מאמי בטירוף
אז בעיניי לא לגיטימי
תלכלכי על פלסטינים כמה שתרצי
אבל ערבים ופלסטינים זה שתי דברים שונים
תומך בארץ ורוצה להתגייס אחריי שיסים יג יד
האיש הכי מאמי בטירוף
אז בעיניי לא לגיטימי
תלכלכי על פלסטינים כמה שתרצי
אבל ערבים ופלסטינים זה שתי דברים שונים
שואל השאלה:
כן אבל אתם לא חושבים שזה כמו שאזרחים בעזה ירתעו מיהודים?
כן אבל אתם לא חושבים שזה כמו שאזרחים בעזה ירתעו מיהודים?
אנונימית
לא, לא לגיטימי להיות גזען לאף אחד
אבל כן לגיטימי שאת מפחדת מהם בגלל מה שקרה פה ובגלל זה את מאשימה את כל המגזר
אבל כן לגיטימי שאת מפחדת מהם בגלל מה שקרה פה ובגלל זה את מאשימה את כל המגזר
הם לא ירתעו מיהודים כי אנחנו לעומת הערבים לא נכנסים ל"מדינה" שלהם וטובחים בכולם, הם כן ירעיפו שנאה.
אני מצד אחד מבינה למה אנשים מפחדים מערבים קצת ( כמו שבארהב נלחצו מהם ב9/11) אבל אפילו בתור חיילת לא אכפת לי שיש ערבים סביבי
חוץ מזה אזרחים ערבים בארץ (שתומכים) לא מפחדים מיהודים
אולי רק במובן שלא ירצו להיות סביבם כי הם ערבים אז הם מאבדים טיפה חברים
חוץ מזה אזרחים ערבים בארץ (שתומכים) לא מפחדים מיהודים
אולי רק במובן שלא ירצו להיות סביבם כי הם ערבים אז הם מאבדים טיפה חברים
לא. לגיטימי לפחד אבל גזענות זה דבר שהוא בבסיסו לא ליגיטימי
לא לגיטימי.
לא
זאת ההגדרה לגזענות על פי מדינת ישראל:
גזענות מוגדרת כרדיפה, השפלה, ביזוי, גילוי איבה, עוינות או אלימות, או גרימת מדנים כלפי ציבור בני אדם או חלקים של האוכלוסייה או יחידים, בשל צבע או השתייכות לגזע או למוצא לאומי-אתני.
זה נראה לך כמו משהו לגיטימי?
השואה קרתה בגלל גזענות, מלחמות התחילו בגלל גזענות. זה בהחלט *לא* לגיטימי.
זאת ההגדרה לגזענות על פי מדינת ישראל:
גזענות מוגדרת כרדיפה, השפלה, ביזוי, גילוי איבה, עוינות או אלימות, או גרימת מדנים כלפי ציבור בני אדם או חלקים של האוכלוסייה או יחידים, בשל צבע או השתייכות לגזע או למוצא לאומי-אתני.
זה נראה לך כמו משהו לגיטימי?
השואה קרתה בגלל גזענות, מלחמות התחילו בגלל גזענות. זה בהחלט *לא* לגיטימי.
כן
באותו הנושא: