45 תשובות
בפה?
אנונימי
למה בנות?
עדיף בנים שמנשקים אותי (הכי טוב ברגליים)
עדיף בנים שמנשקים אותי (הכי טוב ברגליים)
אנונימי
שהן לא מנשקות אותי
מחזק ומעצים ^^^
שינשקו אותי בגב או בחזה
שינשקו אותי בגב או בחזה
אנונימי
בשפתיים
אני מפחד מבנות אז בשום מקום
באצבע השישית שברגל
בחיאת ראבאק מה זה השאלות האלו
בחיאת ראבאק מה זה השאלות האלו
בברך הימנית
אנונימית
אנונימי למעלה תנשק אותי ברגליים
אנונימי
bet
אנונימי
למטה שם
אנונימי תעבור לרגיל
אנונימי
נהה
אנונימי
נוו אני צריך לדבר איתך
אנונימי
במעיים
למה
אנונימי
בבריכה
בבית ספר
בכל מקום בגדול
בבית ספר
בכל מקום בגדול
אתה תדע
אנונימי
פשוט תגיד משתמש
אנונימי
פנאלדו
אנונימי
ביד
חח
חח
בפה ובכתף -צוואר
בלחיים
שואל השאלה:
אמאלה למה זה בחמות
אמאלה למה זה בחמות
אנונימית
במצח, בלחי, כי זה חמוד, ובשפתיים, ובכל מקום אחר שמרגיש לי בנוח ושגורם לי להורדת לחץ מהכל.
בצוואר
אני בת אבל בלחי ומצח ובקודקוד של הראש וביד
בצוואר
בפה
בפה
אנונימי
בשלונג
אנונימי
בצוואר ובחזה וכמובן בפה
לא זכור לי שנישקה אותי מישהי
הייתי עסוק בלחשוב שזה חטא
(סוג של דתי לשעבר)
הייתי עסוק בלחשוב שזה חטא
(סוג של דתי לשעבר)
what about me.......
בתנוך השמאלי
בצוואר בעיקר אבל אם היא עושה את זה טוב ולא סתם אוכלת אותי
בצוואר בשבילי (אני בת)
שלב ראשון- למצוא חברה
איך השאלה הזאת בחמות
ציפיתי מכולם לכתוב בז*ן
אני סובל קשות מגינופוביה.
אני פוחד מנשים
אני פוחד מנשים
בפה
קודם שזה יקרה במקום כלשהו אחר כך נדבר
^^את הרוב כזה כן
בפה
אנונימית
בכיפה
צוואר
באותו הנושא: