8 תשובות
ברור שלא יהיה מוזר, זה בסדר.
זה אפילו כיף ללמוד למבחן ביחד, בעיקר עם בן אדם שאתה רוצה להתחבר עליה, כמובן בחוכמה כן.
זה יהיה חמוד.
זה אפילו כיף ללמוד למבחן ביחד, בעיקר עם בן אדם שאתה רוצה להתחבר עליה, כמובן בחוכמה כן.
זה יהיה חמוד.
זה ממש לא מוזר!! אני וידיד שלי כל הזמן נפגשים לבד גם והכל טוב
שואל השאלה:
מה הכוונה למשהו אחר?^
מה הכוונה למשהו אחר?^
אנונימי
שואל השאלה:
בערב.^
בערב.^
אנונימי
כןן האמת שזה יכול להיות ממש חמוד
שואל השאלה:
אוקי...
אבל הבעיה שזה לא אחרי בית ספר נגיד זה יהיה כזה נגיד בשמונה-תשע זה סבבה לדעתכם? כאילו במוצאש כי המבחן שלנו במדעים זה ביום ראשון.
אוקי...
אבל הבעיה שזה לא אחרי בית ספר נגיד זה יהיה כזה נגיד בשמונה-תשע זה סבבה לדעתכם? כאילו במוצאש כי המבחן שלנו במדעים זה ביום ראשון.
אנונימי
^זאת שעה יחסית בסדר אבל אולי אתה יכול להזמין אותה קצת לפני, כל עוד היא תרצה לבוא עלייך אין לי בעיה עם השעה.
(אתה מתכוון ל 8/9 בבוקר או בערב?)
(אתה מתכוון ל 8/9 בבוקר או בערב?)
^אז כן חשבתי בעדפה על קצת לפני, אבל ככה או ככה אם המרחק ביניכם הוא לא רחוק אז זה בסדר
באותו הנושא: