105 תשובות
שואל השאלה:
כל הציצי בחוץ
כל הציצי בחוץ
אנונימי
מה אתה מסתכל בכלל
נו ו? יש לי ילדה בכיתה שהתחפשה לקובאי ובאה ממש עם חזית תחרה שראו לה הכל עם שורט 3 סנטימטר
גבר, אותן בנות זה אלה שאתה מתחרמן מהן נכון?
חלאס, כזמתאים לך אתה מתלונן על הלבוש, כשמתאים לך אתה מתחיל עם אותן בנות עם תמונות בגד ים באינסטגרם.
האם זה לבוש חשוף לבית ספר? בתכלס , יחסית כן
אך אף אחד לא העיר להן נכון? מי שם אותך כמבוגר האחראי להעיר לאותן ילדות מסכנות?
זה פורים וחצי מהבנות בארץ התחפשו ככה, בוא נעבור אחת אחת ונגיד לה "פויה" מה אני אגיד לך. תעיף מבט אם אתה נורא נורא נורא מתקשה.
חלאס, כזמתאים לך אתה מתלונן על הלבוש, כשמתאים לך אתה מתחיל עם אותן בנות עם תמונות בגד ים באינסטגרם.
האם זה לבוש חשוף לבית ספר? בתכלס , יחסית כן
אך אף אחד לא העיר להן נכון? מי שם אותך כמבוגר האחראי להעיר לאותן ילדות מסכנות?
זה פורים וחצי מהבנות בארץ התחפשו ככה, בוא נעבור אחת אחת ונגיד לה "פויה" מה אני אגיד לך. תעיף מבט אם אתה נורא נורא נורא מתקשה.
שואל השאלה:
וזה הופך את זה ללגיטימי?
לא
וזה הופך את זה ללגיטימי?
לא
אנונימי
וואו אז בגלל שיש להן ציצי אסור להן ללבוש מה שהן רוצות? מה אתה מסתכל בכלל ומה אכפת לך זה לא חשוף
בנות ילבשו מה שהן רוצות וגברים חרמנים לא יהיו אלה שיעצרו אותם
הן לא ישימו על מישהו כמוך בכל מקרה שב בשקט פאדחן
שואל השאלה:
מאיפה קבעת את זה שאני מתחרמן מהן ושאני מתחיל איתן באינסטגרם
את חושבת שאת יצאת פה גאון סתם יצאת סתומה
מאיפה קבעת את זה שאני מתחרמן מהן ושאני מתחיל איתן באינסטגרם
את חושבת שאת יצאת פה גאון סתם יצאת סתומה
אנונימי
שואל השאלה:
אתן הזויות
אתן הזויות
אנונימי
אתה בלונדיני נכון?
ימכוער רצח מב אתה עושה פב דרמות ממחוך שלא נדבר על זה שחצי מהארץ באו ככה ועוד קורא לנו הזויות
שואל השאלה:
כשאני עובר ברחוב ואני רואה דבר כזה אני מרגיש מוטרד מינית
זה כמו שגבר יראה לכן את הזין שלו ברחוב
אתן יודעות לבכות על הטרדות מיניות רק כשזה גבר לאישה אבל כשאישה מסתובבת ערומה והגבר מרגיש מוטרד מינית הוא נחשב הומו או שהוא בכיין
כשאני עובר ברחוב ואני רואה דבר כזה אני מרגיש מוטרד מינית
זה כמו שגבר יראה לכן את הזין שלו ברחוב
אתן יודעות לבכות על הטרדות מיניות רק כשזה גבר לאישה אבל כשאישה מסתובבת ערומה והגבר מרגיש מוטרד מינית הוא נחשב הומו או שהוא בכיין
אנונימי
שואל השאלה:
פלאשווטר
תחזרי למלונה שלך ילדה חסרת ערך
פלאשווטר
תחזרי למלונה שלך ילדה חסרת ערך
אנונימי
בחיים שלי לא ראיתי בן אדם הזוי כמוך
יש הבדל בין ציצי לבין זין
מה אני אשמה שיש לי ציצי ובא לי ללבוש גופיה? אז אל תסתכל אבל להגיד שזו הטרדה מינית זה כבר פאקינג הזוי ואתה הכי מפגר שראיתי באתר הזה עד עכשיו
ומצטערת לבשר לך אתה הומו בכיין
יש הבדל בין ציצי לבין זין
מה אני אשמה שיש לי ציצי ובא לי ללבוש גופיה? אז אל תסתכל אבל להגיד שזו הטרדה מינית זה כבר פאקינג הזוי ואתה הכי מפגר שראיתי באתר הזה עד עכשיו
ומצטערת לבשר לך אתה הומו בכיין
מה הבעיה אם זה שזה קצת חשוף??אתה רואה את כל הציצי?את הכוס?תתחת?לא אז שב בשקט
חחחחחחחחח טוב לולי
מתבכיין שהן שמןת מחוץ ואז אתה הןלך ומתחרמן על בנות בבגד ים באינסטגרם
יטמבל
מתבכיין שהן שמןת מחוץ ואז אתה הןלך ומתחרמן על בנות בבגד ים באינסטגרם
יטמבל
מחוך*
פלאשווטר דאמ את מלכה
שילך לדפוק תראש בקיר מצידי ילד מסכן תמיד הם מתבכיינים ומקשרים דברים לא קשורים
שואל השאלה:
את אחת ההזויות באמת
את קוראת לי מפגר בלי להכיר אותי בכלל אין לך מושג מה למדתי וכמה ידע יש לי
לא אמרתי שמי שיש לה ציצי לא יכולה ללבוש גופיה
אמרתי שלהראות ככה את הציצי זה לא בסדר
אבל הבנתי מה דעתך ואין לי סיבה להמשיך את השיחה הזאת
את אחת ההזויות באמת
את קוראת לי מפגר בלי להכיר אותי בכלל אין לך מושג מה למדתי וכמה ידע יש לי
לא אמרתי שמי שיש לה ציצי לא יכולה ללבוש גופיה
אמרתי שלהראות ככה את הציצי זה לא בסדר
אבל הבנתי מה דעתך ואין לי סיבה להמשיך את השיחה הזאת
אנונימי
אין להן בכלל כזה הרבה ציצי נתחיל מזה
דבר שני בשיחה הסתיימה מאז שאמרת שללכת עם חשוף זו הטרדב מינית ושאנחנו בכייניות
איך רואים שהבת היחידה שאתה מדבר איצה זו אמא שלך
לא בדיוק במקום לקרוא לי הזויה 3> ולא אכפת לי מהידע שלך הדעות שלך פאקינג נחותות
דבר שני בשיחה הסתיימה מאז שאמרת שללכת עם חשוף זו הטרדב מינית ושאנחנו בכייניות
איך רואים שהבת היחידה שאתה מדבר איצה זו אמא שלך
לא בדיוק במקום לקרוא לי הזויה 3> ולא אכפת לי מהידע שלך הדעות שלך פאקינג נחותות
זה אפילו לא חשוף אמלהה
זה לא בסדר, זאת הטרדה מינית שהן מתלבשות ככה הן מטרידות מינית גברים
אנונימי
הפרצוף שלך מטריד נשים כשאתה עובר ברחוב תנשום
לא הבנתי כנראה שלבית הספר אין בעיה עם זה וזה פורים . ומה זה מפריע לך איך אנשים אחרים מתלבשים שכל אחד יעשה מה שבראש שלו
כן זה חשוף
אבל זה לא הענינים שלך..
אבל זה לא הענינים שלך..
כולה התחפשו בפורים, זה לא שזה הלוק היום יומי שלהן.
וחוץ מזה, אין לכם את הזכות לשפוט על זה כשאתם בעצמכם באים עם הגופיות האלה שאפשר לראות דרך הצד שלהן את הפטמות ובוא לא נתחיל לדבר בכלל על ההורדות חולצה אחרי שיעור ספורט.
וחוץ מזה, אין לכם את הזכות לשפוט על זה כשאתם בעצמכם באים עם הגופיות האלה שאפשר לראות דרך הצד שלהן את הפטמות ובוא לא נתחיל לדבר בכלל על ההורדות חולצה אחרי שיעור ספורט.
סתם נואשות לצומי אבל לא רואה בעיה חוץ מזה שהן צאחלות.
אני לא רואה מה הטרדה מינית פה הן הרי מסתירות את הציצים והכוס. אתה לא יכול להשוות את זה ללהראות זין חשוף ברחוב ולקרוא לזה הטרדה. אם הכל היה פתוח אז כן, אולי אבל זה לא אז איך אתה משווה
זה כאילו אתה תלך עם תחתון ברחוב. אוקיי, רואים שיש שם משהו אבל זה לא חשוף לגמרי
אני לא רואה מה הטרדה מינית פה הן הרי מסתירות את הציצים והכוס. אתה לא יכול להשוות את זה ללהראות זין חשוף ברחוב ולקרוא לזה הטרדה. אם הכל היה פתוח אז כן, אולי אבל זה לא אז איך אתה משווה
זה כאילו אתה תלך עם תחתון ברחוב. אוקיי, רואים שיש שם משהו אבל זה לא חשוף לגמרי
תרגעו מה לקחתם קשה כולה שאל שאלה
ולשאלה שילכו איך שהם רוצות אם אתה רוצה אל תסתכל
ולשאלה שילכו איך שהם רוצות אם אתה רוצה אל תסתכל
שואל השאלה:
באמת לקחו קשה
באמת לקחו קשה
אנונימי
זה פורים וזה לא חשוף תאמת
זה בסדר וכל אחד עושה מה שטוב לא אתה לא אמור להסתכל
כולה מחוך עם חצאית? חצי מהארץ באו ככה וזה פורים
שואל השאלה:
להסתיר את הפתמות זה לא אותו דבר כמו להסתיר את הציצי^^
להסתיר את הפתמות זה לא אותו דבר כמו להסתיר את הציצי^^
אנונימי
סתם מחפשים על מי לצאת
מזל שאתה מאנונימי
מזל שאתה מאנונימי
מה הטרדה מינית בזה מה אתה דפוק?
אז בגלל שלנשים יש ציצי אסור להן ללכת עם גופיות/מחוכים ודברים שרואים בהם את המחשוף כי אתה מרגיש מוטרד??
אז מה אתה רוצה שהנשים ישימו בגד שמסתיר הכול כדי שלא תרגיש מוטרד??
אתה אל תסתכל ככה לא תרגיש את זה.
וחוץ מזה כל עוד הן עושות את זה לעצמן ולא באות ועושות לך בכוונה מול העיניים זה לא קשור אלייך.
אז בגלל שלנשים יש ציצי אסור להן ללכת עם גופיות/מחוכים ודברים שרואים בהם את המחשוף כי אתה מרגיש מוטרד??
אז מה אתה רוצה שהנשים ישימו בגד שמסתיר הכול כדי שלא תרגיש מוטרד??
אתה אל תסתכל ככה לא תרגיש את זה.
וחוץ מזה כל עוד הן עושות את זה לעצמן ולא באות ועושות לך בכוונה מול העיניים זה לא קשור אלייך.
אנונימית
זה לא שלקחנו קשה, זה פשוט שיש הבדל בין ללכת לבית ספר בלבוש חושפני באופן יום יומי לבין ללכת לבית ספר חד פעמי בפורים עם שמלת סטרפלס וקצת צמוד וטיפה ציצי בחוץ.
בבית ספר שלי הולכים עם יותר גרוע מזה.
וחוץ מזה שזה ממש לא הטרדה, אפילו רחוק מזה.
בבית ספר שלי הולכים עם יותר גרוע מזה.
וחוץ מזה שזה ממש לא הטרדה, אפילו רחוק מזה.
מה הבעיה בדיוק?
^^^מי מספר לך שבנות לא מתחפשות בפורים בשביל בנים
ברו פורים מתחפשים
ומה אכפת לך מה הן עושות
ומה אכפת לך מה הן עושות
תחפושות מהממות אין שום בעיה איתן. לא מגעיל ולא כלום, זה לגיטימי בטירוף.
אנונימית
rori19
אל תאשים בנות שמוטרדות מינית בגלל שהן לובשות חשוף, תאשים את ה**** שלא יכולים לשלוט על עצמן ועל היצרים שלהם.
אל תאשים בנות שמוטרדות מינית בגלל שהן לובשות חשוף, תאשים את ה**** שלא יכולים לשלוט על עצמן ועל היצרים שלהם.
מה הבעיה גם ככה שטוחות
חחח^
אח יקר לא שמע על שמלות
זה בסדר
אז? למה אתה חושב שאחוז הבנות שמטרידות הוא פחות משל הבנים? כי אנחנו יכולות אשכרה לשמור את הפה והידיים שלנו לעצמינו.
בתור אחת שלא הולכת עם חשוף אני מקבלת מלא הערות סוטות ומגעילות שגורמות לי לרצות לשבור לאותם אנשים את הלסת כדי שלא יוכלו לדבר יותר
בתור אחת שלא הולכת עם חשוף אני מקבלת מלא הערות סוטות ומגעילות שגורמות לי לרצות לשבור לאותם אנשים את הלסת כדי שלא יוכלו לדבר יותר
מה אכפת לך אל תסתכל זה לא העיניין שלך מה הם לובשות
כן זה חשוף
חבל על הבנות היום
באמת
חבל על הבנות היום
באמת
זה לפורים חצי מהבנות באו ככה
לא הבנתי מה אכפת לך. כל העולם לובש ככה
למה זה עניינך מה אחרים לובשים. באמת כאילו..
לא נוח לך לראות אל תסתכל
לא נוח לך לראות אל תסתכל
אנונימית
תאמיני לי שלא היינו יןצאים עליו אם הוא היה שולט בפה שלו מההתחלה. להגיד שאם מישהי לובשת חולצה טיפה חשופה זו הטרדה זה ממש מוגזם והוא זלזל בהטרדות מיניות שבנות עוברות.
אנונימית
לראשונה, פורים לא אומר שזה חג שמשתרללים בו
זה חד יהודי.
ולשאלה, זה חשוף, במיוחד האמצעית ממש חשופה ובנות כמה הן בכלל? הן נראות בנות 14 ולהיות עם כאלה בגדים? באמת איפה ההורים שלהם
ואני מאנונימי כי אני יודעת שכולם פה מהדור הדפוק הזה כמובן יצאו עליי ואין לי כוח לכאבי ראש מאנשים מסכנים פה
זה חד יהודי.
ולשאלה, זה חשוף, במיוחד האמצעית ממש חשופה ובנות כמה הן בכלל? הן נראות בנות 14 ולהיות עם כאלה בגדים? באמת איפה ההורים שלהם
ואני מאנונימי כי אני יודעת שכולם פה מהדור הדפוק הזה כמובן יצאו עליי ואין לי כוח לכאבי ראש מאנשים מסכנים פה
אנונימית
א. זה לא חשף עד כדי כך רק בתחילת הסרטון זה היה נראה טיפה אבל בתכלס זה כולה נחוך עם חצאית מה איכפת לך
ב. מה אתה מסתכל אם זה חשוף בעיניך אל תסתכל
ג. שכל אחד יעשה מה שטוב לו אם הן באו ככה זה עיניין שלהן ולא שלך
ב. מה אתה מסתכל אם זה חשוף בעיניך אל תסתכל
ג. שכל אחד יעשה מה שטוב לו אם הן באו ככה זה עיניין שלהן ולא שלך
^^מסכים ומחזק
אנונימי
כן שילבשו מה שהן רוצות
שיבואו איך שבאלהן זה כבר לא עניינך. תתעסק בדברים שלך יש דברים יותר חשובים מזה
רוב הבנות מחפיצות את עצמן זה כבר הפך לנורמה
זה בסדר גמור חלאס כבר אם אתה לא רוצה לראות אל תסכל זה הכל וחוץ מזה זה פורים לא תגיד באות ככה כל השנה (לא שיש לי בעיה עם זה פשוט מבחינת חוקי בית הספר אסור) כולה יום אחד בשנה אסור להן להנות ולחגוג קצת?
מה הבעיה חצי מדינה הלכה ככה
מה הבעיה גם אני ככה הייתי , זה ממש פורים
מה אתה מסתכל ומה אכפת לך? כולה מחוך
מה אתה מסתכל ומה אכפת לך? כולה מחוך
לגיטימי לגמרי, מי אתה שתעיר להן? זכותן ללבוש מה שהן רוצות.
מה הבעיה זה כולה שמלה וזה פורים
קיבלת את התשובה שלך ואתה פשוט יוצא על מי שלא מסכים איתך?
נראה שאתה לא רוצה לקבל תשובה, אלא לגיטימציה לדברים שלך.
זה בסדר שהן יתלבשו ככה, שיהנו.
^יאיר.
לא זכור לי שזה שאני מתלבשת חשוף זה להגיד על עצמי ש"אני חפץ" והזמנה לגברים שיראו בי ככה
אני פשוט אוהבת את הגוף שלי, מה כואב לך?
ולכל הבנות פה שאומרות שהן "פיקמי" או שהן "שטוחות" ודברים כאלה, אתן מסתכלות על מה שאתן כותבות? זה עצוב.
נראה שאתה לא רוצה לקבל תשובה, אלא לגיטימציה לדברים שלך.
זה בסדר שהן יתלבשו ככה, שיהנו.
^יאיר.
לא זכור לי שזה שאני מתלבשת חשוף זה להגיד על עצמי ש"אני חפץ" והזמנה לגברים שיראו בי ככה
אני פשוט אוהבת את הגוף שלי, מה כואב לך?
ולכל הבנות פה שאומרות שהן "פיקמי" או שהן "שטוחות" ודברים כאלה, אתן מסתכלות על מה שאתן כותבות? זה עצוב.
נוראי
אנונימי
זכותו לחשוב ככה אני מסכים איתו שבנות מחפיצות את עצמן ומבליטות איברים מוצנעים מלחץ חברתי
azula לא אמרתי שאת חפץ תפנימי שלא כולם מסכימים עם הדעה שלך
הייתי מסכימה איתך
אם רק היית מעלה את הנושא של בנים שבאו חצי ערומים. אתה לא יכול להיות 50/50 כי או שזאת סטייה מינית(אתה מציין שאתה לא דתי ככה שכנראה מדובר בסטייה) או צביעות
אם רק היית מעלה את הנושא של בנים שבאו חצי ערומים. אתה לא יכול להיות 50/50 כי או שזאת סטייה מינית(אתה מציין שאתה לא דתי ככה שכנראה מדובר בסטייה) או צביעות
אנונימית
^^"רוב הבנות מחפיצות את עצמן"
אתה ממש אומר שרוב הבנות אומרות שהן חפץ, זו המשמעות של החפצה
אתה ממש אומר שרוב הבנות אומרות שהן חפץ, זו המשמעות של החפצה
אני חושב שגם בנים חייבים לכבד ולא להוריד חולצה ליד בנות כמו מושפעים
תמיד בפורים יש את הזונות שקודם קונות שמלה קצרה בטירוף ומחוך ואז מחליטות מה התחפושת, אין מה להתרגש מזה
האמצעית מוגזם לדעתי השניות לא
אזולה זכותי לא להסכים איתך חוסר כבוד ולחץ חברתי יותר מתאים מבחינתי צודקת שהשימוש במילה החפצה היא פוגענית
"להוריד חולצה" זה באמת היה רק חולצה? פיזית באו שרואים להם כל איבר בגוף.. בגדים צמודים, בוקסר ורק צבע גוף, ליטרלי *סדין*, בלי חולצה בתחפושת מינית
זה שווה בשווה לבנות שהתלבשו חשוף.
גם אנחנו מרגישות מוטרדות ובאי נוחות מיזה.
זה שווה בשווה לבנות שהתלבשו חשוף.
גם אנחנו מרגישות מוטרדות ובאי נוחות מיזה.
אנונימית
מסכים איתך
וןאי חפרתם. לא טוב לכם לעצמו עיניים יאללה
יאיר.
אין בעיה שלא תסכים איתי, יש לנו דעות שונות וזה בסדר
שמחה שהגענו להבנה בנושא ההחפצה
אין בעיה שלא תסכים איתי, יש לנו דעות שונות וזה בסדר
שמחה שהגענו להבנה בנושא ההחפצה
חצי מהבנות בארץ התלבשו ככה בפורים מה הבעיה
זה כן חשוף אבל גם מה אכפת לך
זה כן חשוף אבל גם מה אכפת לך
לא יודע אחי הדור של היום מדרדר מחכה לזה שמישהו יעיף להם פעם אחת סטירה שתיישר אותם עד אז אנחנו כבולים
^פני הדור כפני הכלב
אני בת ובחיים לא באתי ככה לבית הספר.
ואני לא דתיה.
ואני לא דתיה.
לא כזה חשוף
אגב הלבוש שלהם ממש לא חשוף ביחס לבנות אחרות
זה כן חשוף וכן לא בסדר לבוא ככה אבל זה לא צורה לשים אותן ככה בסטיפס ולהלבין את הפנים שלהן
אנונימית
זכותן להתלבש כרצונם הבעתי את דעתי וזהו
מה זה פאקינג משנה דיי כבר להתבכיין על בגדים של אחרים
וואי ילד למה אתה מגזים
זה פורים וזה תחפושת. חוץ מזה הן שוות רצח מה הבעיה במה שהן לובשות?
זה פורים וזה תחפושת. חוץ מזה הן שוות רצח מה הבעיה במה שהן לובשות?
אני בעד שיבואו ככה
כן לגיטימי לגמרי.. לבנות יש ציצי ויש להן זכות לחשוף את זה מה הבעיה?
אנונימית
זה לפי דעתי כן חשוף ברמות אבל חצי מדינה הלכה ככה...
זה סבבה לגמרי
זה ממש לא אותו אותו דבר.
בנות לא יכולות להסתיר חזה. כשמים חולצה רואים את החזה מן הסתם.
לעומת זאת בנים כן יכולים להסתיר את הזין שלהם.. לא יודעים איך זה נראה בכלל כי המכנס מסתיר.
אז אנחנו לא יכולות להסתיר וחוץ מזה למה שנסתיר ? קיבלנו את זה במתנה
בנות לא יכולות להסתיר חזה. כשמים חולצה רואים את החזה מן הסתם.
לעומת זאת בנים כן יכולים להסתיר את הזין שלהם.. לא יודעים איך זה נראה בכלל כי המכנס מסתיר.
אז אנחנו לא יכולות להסתיר וחוץ מזה למה שנסתיר ? קיבלנו את זה במתנה
אנונימית
^תכלס אנחנו שוות מה הבעיה להראות את זה מי שיש לו בעיה שלא יסתכל
fleshwater תתחתני איתי בבקשה.
אנונימית
^^^בתור בת אני מעדיפה חזה על מה שיש לבנים בין הרגליים
^ תמסרי להן שהן מהממות
זה די חשוף
אני לא רואה את עצמי יוצאת ככה מהבית
בקושי עם גופייה אני יוצאת
בפורים הייתי עם שמלת סטרפלס כזאת והבנתי שזה לא נוח בשיט קיצר הכי טוב חולצה ומכנס נורמליים
אבל אם נוח להן שיהיה להן בהצלחה
אני לא רואה את עצמי יוצאת ככה מהבית
בקושי עם גופייה אני יוצאת
בפורים הייתי עם שמלת סטרפלס כזאת והבנתי שזה לא נוח בשיט קיצר הכי טוב חולצה ומכנס נורמליים
אבל אם נוח להן שיהיה להן בהצלחה
הלמעלה חשוף חוץ מזה אין בעיה
אני שוב חוזרת לכאן ואומרת
שאני הכי נגד להתלבש ככה
ולא אני לא דתייה אני פשוט מעדיפה צנוע
נכון זה חשוף וזה לא הכי סבבה לבוא ככה לבית ספר
אבל זה לא עניין של 123 אנשים
וזה בטח לא בסדר להעלות אותן לסטיפס
ולהלבין את הפנים שלהן ככה
שאני הכי נגד להתלבש ככה
ולא אני לא דתייה אני פשוט מעדיפה צנוע
נכון זה חשוף וזה לא הכי סבבה לבוא ככה לבית ספר
אבל זה לא עניין של 123 אנשים
וזה בטח לא בסדר להעלות אותן לסטיפס
ולהלבין את הפנים שלהן ככה
אנונימית
אני אישית לא הולכת עד כדי כך חשוף אבל זב יפה ורם הן אוהבות את זה זה בסדר זה לא שהן חשפו יותר מלמעלה של החזה
תקשיב הדיבור שלך מבייש ואתה פדחן
תוריד תעיניים, נפטרה הבעיה
זה פורים וזכותן לשים מחוך
חשוף אבל לא רואים שום דבר, צוואר ורגליים
ולא זכור לי שגם את זה חייב להסתיר כאילו אנחנו באיראן
תוריד תעיניים, נפטרה הבעיה
זה פורים וזכותן לשים מחוך
חשוף אבל לא רואים שום דבר, צוואר ורגליים
ולא זכור לי שגם את זה חייב להסתיר כאילו אנחנו באיראן
בלי קשר לשאלה-
כל הבנות פה שיוצאות עליהן בלי קשר לשאלה ואומרות שהן נראות ערסיות וצאחלות וכאלה ליטרלי בגלל הלבוש בלי להכיר את הבנות האלה בכלל אתן בנות מזה מגעילות!!
עזבו את האישה לאישה מלכה
אבל אתן ליטרלי שופטות פה בנות לפני הנראות שלהן והלבוש.
תודו שזה פשוט מקנאה ותפסיקו להגיב דברים לא קשורים.
אני בטוחה שעם הלבוש הזה או עם אחר הן חמודות מאוד ופשוט שופטים אותן לפי זה.
אז לבנות שעושות את זה פה אתן מגעילות , קנאיות ורעות רצח , כנראה אתן חברות רעילות.
כל הבנות פה שיוצאות עליהן בלי קשר לשאלה ואומרות שהן נראות ערסיות וצאחלות וכאלה ליטרלי בגלל הלבוש בלי להכיר את הבנות האלה בכלל אתן בנות מזה מגעילות!!
עזבו את האישה לאישה מלכה
אבל אתן ליטרלי שופטות פה בנות לפני הנראות שלהן והלבוש.
תודו שזה פשוט מקנאה ותפסיקו להגיב דברים לא קשורים.
אני בטוחה שעם הלבוש הזה או עם אחר הן חמודות מאוד ופשוט שופטים אותן לפי זה.
אז לבנות שעושות את זה פה אתן מגעילות , קנאיות ורעות רצח , כנראה אתן חברות רעילות.
אנונימית
זה ממש בסדר