7 תשובות
כן
יש לנו שביתה
בביתספר שלי הרבה ילדים כן באו אבל אני חושבת שגם כמה שבתו
אני נשארתי בבית אבל בגלל שאני חולה
כן וכיף לי ברמות
כן
כן ישנים הרבה חחח
כן