4 תשובות
שואל השאלה:
במבחן מתכונת לא בגרות חיצונית שכחתי לציין
אנונימית
הסברה זה מילולית או גרף או מתמתיקה.
השאלה עם הניסוח הוא מובן ונכון ולא ניסוח קצר
שואל השאלה:
הניסוח היה מובן כזה וגם ממש כתבתי את התרגילים שעשיתי המתמטיים עם כל הכפל והחילוק
השאלה כמה באמת יורידו על זה שלא השתמשתי בדיאגרמה
אנונימית
תלוי במורה ובנהלים בבגרות, אני אישית אם הייתי רואה שתלמיד כתב לי מילולית בצורה מדוייקת ותשובה מספקת הייתי נותן מלא הנקודות במבחן כי מילולי זה גם הסבר בדיוק כמו מספרים