15 תשובות
את תצפיתנית?
גם אם כן גם אם לא את יכולה להגיע לסכום הזה מעבודה במלצרות בסביבה שלא בהכרח תסבלי מה שכן זאת תיהיה עבודה יותר פיזית תחשבי מה את מעדיפה להיות מותשת נפשית או מותשת פיזית.
אני חושבת בכלל שכדאי לך להשתחרר ולנוח קצת תמיד תהייה לך האפשרות לחזור למילואים אם הציעו לך עכשיו ההצעה תישאר גם לעור חודש חודשיים אני בטוחה.
גם אם כן גם אם לא את יכולה להגיע לסכום הזה מעבודה במלצרות בסביבה שלא בהכרח תסבלי מה שכן זאת תיהיה עבודה יותר פיזית תחשבי מה את מעדיפה להיות מותשת נפשית או מותשת פיזית.
אני חושבת בכלל שכדאי לך להשתחרר ולנוח קצת תמיד תהייה לך האפשרות לחזור למילואים אם הציעו לך עכשיו ההצעה תישאר גם לעור חודש חודשיים אני בטוחה.
אנונימית
שואל השאלה:
כן לצערי כן עלית עליי
כן לצערי כן עלית עליי
חחח יא אחות גם אני תצפיתנית קל לזהות אחת את השניה.
תקשיבי אם הייתי במקומך לא שווה להישאר בתפקיד שאת סובלת במיוחד לא תצפי גם אם יתנו לך 10 אלך רוב מה שעושה את התפקיד זה מי שמשרתות איתך אם את סובלת בסביבה הזאת באמת שהאזרחות עדיפה פי 1000.
שחרור נעים אהובה!!
תקשיבי אם הייתי במקומך לא שווה להישאר בתפקיד שאת סובלת במיוחד לא תצפי גם אם יתנו לך 10 אלך רוב מה שעושה את התפקיד זה מי שמשרתות איתך אם את סובלת בסביבה הזאת באמת שהאזרחות עדיפה פי 1000.
שחרור נעים אהובה!!
אנונימית
שואל השאלה:
חח באמת אחות !!!
תודה על ההצעה באמת שהיא עזרה לי במיוחד שאת מבינה את התפקיד וכמה שהוא לא קל בכלל אז באמת מעריכה את זה
סתם מסקרנות אזה גדוד את היית או עדיין?
חח באמת אחות !!!
תודה על ההצעה באמת שהיא עזרה לי במיוחד שאת מבינה את התפקיד וכמה שהוא לא קל בכלל אז באמת מעריכה את זה
סתם מסקרנות אזה גדוד את היית או עדיין?
שואל השאלה:
עצה***
עצה***
הכי בכיף זו החלטה שבסופו של דבר כולנו צריכות לשקול במיוחד במצב של מלחמה.
אני בגדוד 595 את?
אני בגדוד 595 את?
אנונימית
שואל השאלה:
727 גדוד ההנפצות
727 גדוד ההנפצות
שואל השאלה:
מתי שחרורך?
מתי שחרורך?
וואי וואי עכשיו אני מבינה למה סובלת לא שמעתי דברים טובים.
יש לי עוד זמן לצערי חצי שנה !
יש לי עוד זמן לצערי חצי שנה !
אנונימית
לא יודע מה התפקיד,
אבל בתור מילואימניק התנאים הם קצת יותר מקלים (מבחינת מדים וכו)
אני הייתי מנסה להישאר לפחות חודש, מקסימום עשית כאסף
אבל בתור מילואימניק התנאים הם קצת יותר מקלים (מבחינת מדים וכו)
אני הייתי מנסה להישאר לפחות חודש, מקסימום עשית כאסף
שואל השאלה:
איזה גדוד זוועה , איך אצלכן בסוריה ?
איזה גדוד זוועה , איך אצלכן בסוריה ?
האמת שעובר לי מהר.
ואיפה שאני וואו האנשים מושלמים אבל משמרות מתישות ובגלל שקרובות לגבול הולכות לממד גם על השמונה שזה מבאס ומבהיל אבל לגיטימי.. אז תכלס למרות הכל בגלל האנשים שם באמת סבבה
ואיפה שאני וואו האנשים מושלמים אבל משמרות מתישות ובגלל שקרובות לגבול הולכות לממד גם על השמונה שזה מבאס ומבהיל אבל לגיטימי.. אז תכלס למרות הכל בגלל האנשים שם באמת סבבה
אנונימית
אני הייתי משתחרר כמה שיותר מהר
תצאי.אל תזיקי לנפש.
שואל השאלה:
אל תדאגי חצי שנה באמת עוברת תחשבי שיש יותר גרוע
אל תדאגי חצי שנה באמת עוברת תחשבי שיש יותר גרוע
באותו הנושא: