4 תשובות
חיית לפניו את תחיי גם אחריו
כן זה יהיה קשה כן זה יהיה כואב אבל בסוף את תתגברי
כן זה יהיה קשה כן זה יהיה כואב אבל בסוף את תתגברי
לא
חיים עם זה כל יום
אם לאחרונה זה נחשב משהו כמו חמישה חודשים אז כן ופשוט מתגברים עליו עם הזמן ואומרים שיהיה מישהו יותר טוב שיבוא ויאסוף את השברים.
באותו הנושא: