5 תשובות
תלוי מה יש לך לעשות שם..
בתור חיפאית אין כאן הרבה מה לעשות
אנונימי
אם באלך
אם את אוהבת חזירי בר
למהה לאא אחלה עיר חחח בתור קרייתית בכלל
אנונימית
באותו הנושא: