50 תשובות
הם מוכרים את זה יותר מפרות
לא מה
חוח הם אוכלים הכל
את מתבלבלת בין סינים ליפנים, יפנים ממש לא אוכלים הכל
כן
מסתבר שלא...?הייתי בטוחה שגם יפנים אוכלים כלבים,בכל מקרה לא מבינה למה זה כלכך שונה מלאכול פרה?
^^ נכון התבלבלתי
כן :)
אמאלה מה עובר על כולם פה, יפנים לא אוכלים כלבים רק סינים.
אומרת בתור מישהי שהייתה חצי שנה ביפן
לא, אבל הם אוכלים חיות אחרות כמו סוסים ועוד...
סינים אוכלים כלבים
גם קוריאנים אכלו פעם אבל זה כבר לא מקובל אצלם
לגבי תאילנדים אני לא ממש הבנתי:(
כן הם גם אוכלים נדלים
לא, זה הסינים וזה רק בכפרים ספציפיים
לא, זה הסינים. יש להם גם פסטיבל כזה שמביאים לשם כלבים וחתולים ומבשלים אותם שם, קוראים לפסטיבל "פסטיבל יולין"
מזעזע בטירוף
הסינים והתאילנדים
יפנים לא
nah uh
רק הסינים והתאילנדים יפנים לא אוכלים כלבים
לא, יפנים לא אוכלים כלבים
סינים לעומת זאת כן אוכלים כלבים, יש להם אפילו פסטיבל מיוחד לזה לכבוד הקיץ, כאילו לפי הרפואה הסינית יש לזה כל מני סגולות, אבל אני מאוד נגד אתם יכולים לנחש לפי השם למה
לא. יפנים לא, סינים כן.
בקיצור : היפנים לא אוכלים כלבים וחרקים, הם ניזונים בעיקר מפירות ים.
סינים
לא יפנים
לא אבל סינים כן
סינים
זה לא הסינים?
סינים*
אה ושואלת השאלה מגומי הוא אכן חתיך 3>
לא מה כן מה כןן
לא יודעת בדיוק לגבי יפנים אבל אני יודעת שבסין יש חג שקוראים לו חג יולין ובו אוכלים כלבים
במקומות מסויימים בסין אוכלים
ממש לא מה
לא
אבל יש זקנים שכן , ממש מעטים
אנונימית
הם לא אוכלים כלבים
אפילו באנימה הייתה בדיחה שדמויות הרחיקו מדמות סינית את הכלבים שלהם שלא תאכל אותם
איזה אנימה??^
אנונימית
^בודק. אגיב פה כשאמצא אותה
יפנים לא אוכלים כלבים אלא סינים אלו שכן אך רק בחג שלהם שבו הם עושים יריד לשחיטת הכלבים והם אף מאמינים בכך שמי ששוחטים אותם באופן הכי אכזרי שאפשר זוכים לקבל שפע חרמנות בס** של הזוגיות
^מה?????????
בדוק
בעבר אכלו. ברוב ארצות מזרח אסיה אכילת כלבים היתה קיימת בעבר. בארצות המערביות יותר הפסיקו
אנונימי
כן
כן הם די אוכלים הכול וגם הסינים זה לא סטיגמה או משהו זה פשוט עובדה , כמובן שלא כל אסיאתי הוא בהכרח אוכל כלבים
אוקי תקשיבו סינים זה אלו שאוכלים כל דבר יפנים זה אלו עם התרבות והנימוסים
לא. חלאס עם זה. הם לא אוכלים כלבים,יש להם תרבות אוכל מאוד היגיינית וקפדנית. במזרח סין יש אזורים שבאופן מסורתי אוכלים כלבים וחתולים, אבל זה מיעוט וגם זה הולך ופוחת בשנים האחרונות לשמחתנו
דעה לא פופולרית: יפנים הם כלבים בעצמם

יש להם פשוט מסיכות על הפנים
אנונימי
^מה הקשר גזענות עכשיו