51 תשובות
זה מה שאומרים
ומהיכרות אישית שלי עם כמה
זה אכן נכון
מה הקשר
זה תלוי בן אדם, לא האם הוא אוטיסט או לא.
יש אוטיסטים באמת טובים לב ויש פחות..
לדוגמה - נתקלתי לא מזמן בפוסט של מישהי שאוטיסט הטריד אותה או משהו כזה והצדיק את ההטרדות שלו בזה שהוא אוטיסט וזה באמת דפוק.
לעומת זאת יש אוטיסטים שהם באמת טובי לב מהכרות אישית (אחים שלי למשל)
תלוי בן אדם, בלי קשר לאוטיסט או לא פשוט.
תלוי
ייתכן
יש גם אוטיסטים עם כוונות רעות אז לא הייתי מכלילה את כולם
לא אכפת לי מפלוסים ומינוסים אני שמעתי שהם חכמים יודעים דברים שאנחנו חא יודעים אפילו
טוב כאילו מנסיון אישי זאת מסקנה שלא כזאת סוטה מהמציאות כי תכלס אוטיסטים לא רגילים להתנהג בצורה רעילה כלפי אנשים אחרים כפי ששאר האנשים הורגלו לעשות את זה. ברירת המחדל שלנו היא פשוט להיות טבעיים
אנונימית
כל יהודי הוא נשמה טהורה מה זה השאלה הזאת
כן
זה ידוע
כן.
אני שמעתי שהדת טוענת שאלו אנשים צדיקים שסיימו את תיקונם אבל רצו לחזור לכאן כדי לעשות עוד טוב, וכדי שיוכלו לעשות רק טוב, בלי רע אלוקים הגביל אותם פיזית ושיכלית כי כך הם יכולים לעשות רק מצוות ולא חטאים.
יש האומרים
חלק כן וחלק לא. אין בהם שום דבר מיוחד חוץ מקושי עם קליטת סיטואציות חברתיות. תתחילו להתייחס אליהם כרגיל אנשים
לא בהכרח מבחינת הידע שלהם ובתמימות לא כי זה תלוי באיזה תפקוד והכל
חד משמעית
לא
אין בהם שום דבר שונה ומיוחד מאנשים רגילים
אף אחד הוא לא נשמה טהורה אפילו לילד קטן יש תסמינים של סדיזם ומחסור באמפתיה
לא כולם
מי שאומר כן/לא מכליל
אוסיזם זה לא דבר חד משמעי, יש אוטיסטים טובים ויש אוטיסטים רעים, בדיוק כמו כל בני האדם.
לא
הם כמו כל השאר בעיניין הזה
חוץ מזה האוטיסט היחיד שהכרתי אישית הוא חרא בן אדם
אני רואה באוטיסטים משהו תמים וטהור
על מה המינוסים זאת הדעה שלי כמובן לא כולם אותו דבר
לא יש טובים ויש מעצבנים
כמו כל בני האדם...
אנונימי
יש גם וגם
זה כמו שתשאלי "לבנים הם נשמות טהורות?"
יש כאלה שכן ויש כאלה שלא וזה לא קשור בכלל לצבע העור. אותו דבר עם אוטיזם.
זה שיש למישהו אוטיזם לא הופך את זה לכל האישיות שלו.
אנשים עם תסמונת דאון כן
אוטיסטים לא
לא כולם אבל הרבה מהם
כל האנשים שפגשתי שהם על הרצף היו מתוקים ממש ונשמות טהורות
אין דבר כזה נשמה
תלוי מאוד מי
כן
אנונימי
זו הכללה
נשמה טובה לא נמדד באוטיזם או לא
זה קשור להתנהגות, אישיות ועוד דברים
אין קשר
אומרים שהם נשמות גבוהות
כל אחד ודעתו
אנונימית
לא. אין דבר כזה "נשמה טהורה". אדם עם אוטיזם הוא אדם רגיל לחלוטין כמוני וכמוך
יש להם נשמה גבוהה❤❤❤❤
לא, מה הקשר, אני מכירה אוטיסט שמקלל מלא, וגם כותב המון דברים סוטים, אני לא חושבת שהוא נשמה טהורה.
לא
לא מדובר על בן אדם טוב בשאלה
מדובר על נשמה טהורה או גבוהה
מניחה שלזה היא התכוונה
"נשמה" מבחינת הדת
אומרים שנשמה של אוטיסט גבוהה, הם לא יכולים לעשות עבירות בעולם הזה, אז זה התיקון שלהם, שהם נולדו כך, הם ישר יכנסו לגן עדן. זה לפי מה שאנשים דתיים אומרים, מי שלא מאמין זכותו
אנונימית
מה זה אומר שאנשים שהם לא אוטיסטים הם לא נשמות טהורות? כל אחד מחליט איך להתנהג ולחיות את החיים שלו זה לא קשור
אנונימית
לא
מי שאומר שכן אין לא מושג באיך בני אדם עובדים
בתור אוטיסט, תלוי מי. רובנו לפי מה שאני ראיתי בחיים שלי מאוד נחמדים אבל אנחנו לא "טהורים". אף אחד לא טהור.
יש לחבר הכי טוב שלי אח אוטיסט וכל פעם שאני בא אליו הוא צועק את השם שלי ובא לחבק אותי הנשמה שלו טהורה תגידו מה שתגידו
לדעתי אין שלמות בלי קשר לקבוצה ספציפית
חחח מה זה השאלות המוזרות האלה..
לחבר הכי טוב שלי יש אוטיזם והוא אחלה של בן אדם, ויש מישהו שאני מכיר ויש לו אוטיזם והוא חרא של בן אדם. זה לא באמת משנה.
לא כולם