7 תשובות
שואל השאלה:
שמחה לדעת שאני לא היחידה
אנונימית
אני כבר ככה מגיל 12
מבחינתי כל עוד אני ישן ב4 השעות בסדר
הלו גברת
כן לי וואי סיוט
כן אוף
כן אניי ביומיים האחרונים זה ממש קיצוני אני נרדם בשש קם ב4 וכבר נגמר היום וזה מדכא ואני מת לשנות את זה חזרה