5 תשובות
מה שאת מרגישה הכי נכון. אפ את רוצה לכי על זה
לא
לברוח כמו מאש!! מאחד ששירת שם. אם את רוצה לסבול מוזמנת
אנונימי
שואל השאלה:
^אפשר לשאול למה סבלת שם?
^אפשר לשאול למה סבלת שם?
אנונימית
אני הייתי בפטריוט(יהלום) שזה עוד יותר נורמלי לעומת כיפת ברזל. דבר ראשון, את סוגרת מלא שבתות. זה יכול להגיע ל 21 אם אין כוח אדם. מעבר לזה, את טוחנת שמירות וכשאת לא שומרת אז את תופסת תקן כוננות(צריכה לישון על ב) וכל הקפצה של מיידי(שיש חשד לאירוע) את צריכה לרוץ למשגרים תוך דקה. המשגרים לא תמיד קרובים. אז יש ריצה. בנוסף, לשמירות ולתקן לוחמים עושים גם משמרות בקופסה(במרכז בקרה של פטריוט) וזה נורא. את 3 שעות צריכה להסתכל על מסך,להיות עירנית ולזהות מטרות חשודות(את לא לבד את יחד עם מיירט אבל עדיין). זה לטחון הרבה. לא ממליץ
אנונימי