7 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה היה לפני חודש ולא היה לי את זה יותר
כנראה קיבלת ונעלם לך, זה קורה. הדם אחרי כמה זמן הופך מאדום לחום.
שואל השאלה:
טוב סליחה אני לא ישאל
סליחה על התוקפנות פשוט באמת אין מה לענות לך.
כנראה תקבלי בקרוב ואם לא הכל סבבה אין למה להכנס ללחץ
את מתעסקת בזה יותר מדי, בזבוז אנרגיה
אנונימית
דעי אהובה את חופרת
הבנו שאת בלחץ מהמחזור שלך הכל טוב אחותי
תרגעי פשוט
תקבלי - תקבלי
לא תקבלי - עד גיל 16 זה סבבה
אנונימית
שאת תקבלי בקרוב כנראה
שואל השאלה:
ועדיין לא קיבלתי מחזור בחיים