6 תשובות
חתיכת דילמה
הייתי מוריד את כולם אבל 2 מיליון לאחת זה ממש קצת
אנונימי
את כולן ומסכימה עם אנונימי זה קצת
לא הייתי מורידה כלום. זה בטח משפיע על היציבה איכשהו וגם אני ארגיש פחות בנח ללכת עם נעליים פתוחות. תמורת 20 מליון ומעלה אשקול את זה
מורידה את הזרתות למה עוד פעם אחת אני נתקעת ברהיט אני מורידה אותן בלי הצעה כזאת
את הכל אין לי כסף