6 תשובות
לבן
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי בסטי
אנונימית
מה בסטי יא גמורה אני בן, יא טרולרית מי יקח אותך ברצינות
גם ככה אין לך פה עוד עונה חוץ ממני
לכי תמצאי תחביבים במקום להטריל פה כמו איזה מסכנה.
עלאק קוראת לי בסטי
ברור אפרסמון
זה כמו שתשאלי קסקט האם שטיח פרסי חייל הים הוא אווירי ללא קשיו
אני אומר אננס קהה ובחור רציני מסי יורת טוב
אם הרימון עבר את הביקורת של משרד האוצר אז בורקס אבל אם ירוק אז לא חובזה אולי קורס אחד או צהוב