6 תשובות
לקום ב-7:00
להבריז מהבית ספר ולקום ב12 כמו מלכה
עדיף לך לשיון טוב את תהיהי יותר מפוקסת
תשני ובבוקר פשוט תעשי קוקו
שואל השאלה:
קוקו לא יפה עליי אוף אז לקום בארבע וחצי או שבע?
אנונימית
עדיף לישון אהובה