10 תשובות
מבינה אותך גם המחזור שלי ממש כואב ברמה שאני צורחת תחיים אבל לוקחים כדור ושמים כרית חמה מה צריך יותר
כן גלולות זה עם מרשם אני לוקחת כבר חודש כי יש לי מלא מלא דם וכאבים וזה באמת עוזר אני ממש ממליצה לך
תתחילי מלקחת אקמול או אדוויל
שואל השאלה:
^^^לך אולי זה עוזר לי באמת שכלום לא עוזר כדור לא משפיע ניסיתי כמעט את כל הסוגים ואני לא מצליחה להירדם עכשיו מהכאבים אני צריכה מחר לקום מוקדם
משכך כאבים לא עובד?
שואל השאלה:
^^^ניסיתי גם אקמול וגם אדוויל ניסיתי המון סוגים וכלום לא עוזר לי זה כבר השנה השלישית של המחזור שלי והוא דימום כבד רצח וכואב והוא עדיין לא סדיר אפילו
אז דברי עם אמא שלך לגבי הגלולות אולי היא תבין ותוכל לעזור
שואל השאלה:
מק אנד ציז
תגידי כאילו איך לקחת פשוט הלכת לרופא נשים והוא נתן לך או שהיה בדיקות כאלה איך זה עובד?
שואל השאלה:
^^ניסיתי היא אמרה כן כן ואז לא עשתה כלום היא ככה תמיד היא מתנהגת כאילו אכפת לה כדי שאני אעזוב אותה בשקט זה לא קשור רק לזה זה בקשר להכל
שואל השאלה:
בעיקרון אני גרה עם סבתא שלי אז אולי אוכל לדבר על זה איתה אבל איך תלך הבדיקה עם הרופא נשים כאילו הוא ממש יצטרך לבדוק לי את הלמטה וזה או שיספיק להגיד שממש כואב לי וכלום לא עוזר ואז הוא יתן מרשם? וכמה עולה גלולות בערך בכלל? וכל כמה זמן צריך לקנות את זה