12 תשובות
שואל השאלה:
המשך למה שכתבתי - אפרט קצת יותר:
אני לא יודע בת כמה את אבל מה שאני כן יודע שהקשרים האלה של חבר חברה לפני החתונה לרוב לא מחזיקים מעמד וכל כמה חודשים יש פרידה וזה מאוד כואב לקשר כזה קוראים קשר אהבה פרידה - כל קשר כזה זה עוד יבלת בלב מרוב הכאב והצער.
התורה שהיא החכמה מכל ורוצה שאנו נהנה בצורה המעולה ביותר מצווה אותנו לשמור נגיעה ולא להיות בקשר זוגי לפני החתונה שזה ציווי שלכאורה נראה מגביל אבל יש לו המון יתרונות והוא גורם לאדם להנות יותר במסגרת הנישואין אני אתייחס בעיקר ליתרונות בקטע הזוגי.
בנות שלא שומרות נגיעה ויש להם חבר אז לרוב אחרי תקופה קצרה הוא עוזב אותם או נשאר איתם בקשר ולא מתחתן איתם וזה קורה גם בגלל שברגע שהוא קיבל מהבחורה את מה שהוא רצה למה שהוא ירצה להתחתן איתם שזה קשר שהוא מחייב מה זה ייתן לו.
כששומרים נגיעה אז המוח עובד ובוחן האם מתאים לי להתחתן איתו או לא אבל כשלא שומרים - מגע = שוחד - בהתחלה זה נראה כאילו הם מתאימים ואז כשיש קצת תסביכים אז נפרדים כי מבינים שבעצם לא מתאימים אבל אם שומרים נגיעה אז יודעים מראש האם הבחור מתאים או לא.
כששומרים נגיעה מתחתנים מהר יותר..
בנוסף ככל שיותר שומרים ואע"פ שאת מאוד רוצה חבר ואני מבין לגמרי את הרצון הזה בכל זאת את שומרת אז את תהני הרבה הרבה יותר במסגרת הנישואין - גם כשלא היית עם מישהו לפני אז אין השוואות וצער על מה שהיה(פרידות).
עוד סיבה למה החבר עוזב - פשוט מאוד כשהאהבה בנויה רק על קטע מיני ולא על אהבה אמיתית וחיבור נפשי אמיתי אז מתי שהבחור מחליט שיש בחורה יותר יפה אז ההוא עובר אליה. גם שימי לב שבציבור החילוני אחוזי הגירושין והבגידות מאוד גבוהים ביחס לציבור הדתי וכן הזוגות היותר מאושרים לרוב זה דווקא הזוגות הדתיים ששמרו נגיעה לפני החתונה ולא היו בקשרים לפני כן..
בנוסף לכך כשומרים נגיעה אז יש נאמנות בין האשה לבעל שלא יהיו בגידות.
ושוב אני אומר באמת שאני רוצה שיהיה לך טוב ולכן אני ממש ממליץ לך להקשיב לי ולא להיות עם חבר וכן אני ממש ממליץ לך לשמור נגיעה את רק תרוויחי מזה תחשבי זה כמו שבן אדם רוצה לאכול שוקולד שהוא ממש אוהב והוא מתאפק אז ככל שהוא יותר מתאפק הוא הרבה יותר נהנה מזה כך גם בזוגיות..ודרך אגב זה גם אחד היתרונות של שמירת נידה - את יודעת שזוגות ששומרים אז הם נהנים אפילו ממגע מאוד קטן ביניהם אפילו שהם כבר נשואים כמה שנים כי בעצם השמירה גורמת לרענון והתחדשות.
הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי מה אני מתכוון אז אם יש שאלות אפשר בשמחה!
אני מאחל לך בעז"ה שתמצאי את הבחור שאת חולמת עליו ותזכי לחיות איתו באושר ועושר ושמחת חיים והמון אהבה!!
הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי אז אם יש שאלות אפשר בשמחה!
לסיום עוד טיפ קצר לבחירת בן זוג תסתכלי על איך הוא מתנהג במידות שלו כלפי אנשים אחרים בסביבה הטבעית ולא רק כלפייך כי אם הוא רוצה אותך אז הוא יכול לעשות הצגות כדי להשיג אותך אבל אם זה מידותיו האמיתיות אז בעז"ה זה יהיה באמת מוצלח!
בהצלחה רבה בעז"ה!!
המשך למה שכתבתי - אפרט קצת יותר:
אני לא יודע בת כמה את אבל מה שאני כן יודע שהקשרים האלה של חבר חברה לפני החתונה לרוב לא מחזיקים מעמד וכל כמה חודשים יש פרידה וזה מאוד כואב לקשר כזה קוראים קשר אהבה פרידה - כל קשר כזה זה עוד יבלת בלב מרוב הכאב והצער.
התורה שהיא החכמה מכל ורוצה שאנו נהנה בצורה המעולה ביותר מצווה אותנו לשמור נגיעה ולא להיות בקשר זוגי לפני החתונה שזה ציווי שלכאורה נראה מגביל אבל יש לו המון יתרונות והוא גורם לאדם להנות יותר במסגרת הנישואין אני אתייחס בעיקר ליתרונות בקטע הזוגי.
בנות שלא שומרות נגיעה ויש להם חבר אז לרוב אחרי תקופה קצרה הוא עוזב אותם או נשאר איתם בקשר ולא מתחתן איתם וזה קורה גם בגלל שברגע שהוא קיבל מהבחורה את מה שהוא רצה למה שהוא ירצה להתחתן איתם שזה קשר שהוא מחייב מה זה ייתן לו.
כששומרים נגיעה אז המוח עובד ובוחן האם מתאים לי להתחתן איתו או לא אבל כשלא שומרים - מגע = שוחד - בהתחלה זה נראה כאילו הם מתאימים ואז כשיש קצת תסביכים אז נפרדים כי מבינים שבעצם לא מתאימים אבל אם שומרים נגיעה אז יודעים מראש האם הבחור מתאים או לא.
כששומרים נגיעה מתחתנים מהר יותר..
בנוסף ככל שיותר שומרים ואע"פ שאת מאוד רוצה חבר ואני מבין לגמרי את הרצון הזה בכל זאת את שומרת אז את תהני הרבה הרבה יותר במסגרת הנישואין - גם כשלא היית עם מישהו לפני אז אין השוואות וצער על מה שהיה(פרידות).
עוד סיבה למה החבר עוזב - פשוט מאוד כשהאהבה בנויה רק על קטע מיני ולא על אהבה אמיתית וחיבור נפשי אמיתי אז מתי שהבחור מחליט שיש בחורה יותר יפה אז ההוא עובר אליה. גם שימי לב שבציבור החילוני אחוזי הגירושין והבגידות מאוד גבוהים ביחס לציבור הדתי וכן הזוגות היותר מאושרים לרוב זה דווקא הזוגות הדתיים ששמרו נגיעה לפני החתונה ולא היו בקשרים לפני כן..
בנוסף לכך כשומרים נגיעה אז יש נאמנות בין האשה לבעל שלא יהיו בגידות.
ושוב אני אומר באמת שאני רוצה שיהיה לך טוב ולכן אני ממש ממליץ לך להקשיב לי ולא להיות עם חבר וכן אני ממש ממליץ לך לשמור נגיעה את רק תרוויחי מזה תחשבי זה כמו שבן אדם רוצה לאכול שוקולד שהוא ממש אוהב והוא מתאפק אז ככל שהוא יותר מתאפק הוא הרבה יותר נהנה מזה כך גם בזוגיות..ודרך אגב זה גם אחד היתרונות של שמירת נידה - את יודעת שזוגות ששומרים אז הם נהנים אפילו ממגע מאוד קטן ביניהם אפילו שהם כבר נשואים כמה שנים כי בעצם השמירה גורמת לרענון והתחדשות.
הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי מה אני מתכוון אז אם יש שאלות אפשר בשמחה!
אני מאחל לך בעז"ה שתמצאי את הבחור שאת חולמת עליו ותזכי לחיות איתו באושר ועושר ושמחת חיים והמון אהבה!!
הסברתי כמה דברים שחשוב לדעת בנושא - עשיתי את זה קצת בקיצור ואולי לא לגמרי הסברתי אז אם יש שאלות אפשר בשמחה!
לסיום עוד טיפ קצר לבחירת בן זוג תסתכלי על איך הוא מתנהג במידות שלו כלפי אנשים אחרים בסביבה הטבעית ולא רק כלפייך כי אם הוא רוצה אותך אז הוא יכול לעשות הצגות כדי להשיג אותך אבל אם זה מידותיו האמיתיות אז בעז"ה זה יהיה באמת מוצלח!
בהצלחה רבה בעז"ה!!
אנונימי
מאיפה הכוח לכתוב את כל זה
אנונימית
מי רוצה להיות תקצר ברו ולקצר לי למשפט אחד?
לא הבנתי מה רע בזה שיהיה חבר. גם אם זה לא בטוח מוביל לחתונה, זה כיף ונחמס
ואיך לעזאזל אפשר להתחתן בלי לצאת עם מישהו לפני
ואיך לעזאזל אפשר להתחתן בלי לצאת עם מישהו לפני
שמע תסבכת לי תמוח
מסכימה
אתה ממש צודק
אבל גם crazy מעלה נקודה פה
אבל גם crazy מעלה נקודה פה
שואל השאלה:
בגדול זה עלול חלילה להרוס את הזוגיות אח"כ וזה מוריד מרמת ההנאה..והפרידה היא מאוד קשה ויש חשש לבגידות חס ושלום - כי כאשר אח"כ היא מתחתנת אם מישהו אחר אז קשה לה להיפרד מאותם חברי ילדות..אם יש עוד שאלות או שלא הסברתי מספיק ברור אפשר לשאול בשמחה - אני הסברתי ממש בקיצור..
בגדול זה עלול חלילה להרוס את הזוגיות אח"כ וזה מוריד מרמת ההנאה..והפרידה היא מאוד קשה ויש חשש לבגידות חס ושלום - כי כאשר אח"כ היא מתחתנת אם מישהו אחר אז קשה לה להיפרד מאותם חברי ילדות..אם יש עוד שאלות או שלא הסברתי מספיק ברור אפשר לשאול בשמחה - אני הסברתי ממש בקיצור..
אנונימי
אבל ההנאה של להיות עם חבר שווה את הסיכון שתהיה פרידה
שואל השאלה:
^^^^ברור שיוצאים עם מישהו לפני שמתחתנים איתו אבל שומרים נגיעה וכך גם יודעים האם הוא באמת מתאים או לא כי כשלא שומרים נגיעה המגע זה דבר שיוצא שוחד כי מגע בין בני אדם גורם לרגשות אהבה ואם האדם לא מתאים אז הבחורה עלולה לחשוב שהוא מתאים למרות שלא כך ואז אחרי כמה שנים שכבר קצת יורד להם המשיכה הם עלולים חלילה להתגרש.
^^^^^^^ממש חשוב לי לעזור לאנשים גם שתהיה להם זוגיות טובה ויחיו באושר ועושר וגם כמובן שיקיימו את רצון ה' אז שווה לי להשקיע ואני מקווה שעזרתי ושזה עוזר.
^^מדברים שקראתי שבנות סיפרו הם אמרו שזה ממש לא שווה את זה כי הכאב של הפרידה הוא ממש קשה במיוחד כשהם היו מאוד קשורות אליו.
חוץ מזה למה פשוט לא לחכות לנישואין - מי שמחכה ולא יוצר קשרים לפני הכי נהנה ומרוויח כי מה שכבר הייתה בקשרים לפני היא גם פחות נהנית במסגרת הנישואין וגם יש לה כל הזמן ההשוואות וכל הזמן היא חושבת על מי שהיה איתה לפני והיא בבאסה על כך שהוא עזב אותם ובנוסף לכך כאלו שיוצרים קשרים כאלו שלא למטרת נישואין זה גורם להם להתחתן מאוד מאוחר אם בכלל והרבה גם נתקעים.
לכן אני ממש ממליץ אין בעיה גם להתחתן מוקדם זה מצויין (צריך כמובן להיות בשלים)אבל לא להיכנס לקשרי זוגיות עם מישהו שאת לא יודעת בוודאות שהוא בעלך לעתיד וזה לא מספיק ידיעה אלא הוא צריך להתחתן איתך בפועל ואת אם טבעת על היד ואז כאשר אתם כבר בעל ואשה זה אפילו מצווה וכמובן שיש זמנים שהאשה נידה ואז אסור להיות מגע ביניהם - זה נראה לכאורה מגביל אבל זה מה שמייצר את הרענון וההתחדשות בזוגיות.
תחשבי שזוגות ששומרים נהנים אפילו ממגע קל ולעומת זאת זוגות שלא שומרים לא נהנים מזה וההנאה שלהם בכל העניין הרבה יותר פחותה ובאופן כללי מי שהכי נהנה בזוגיות זה דווקא אלו שהכי שמרו ולא נוגעים באף אחד חוץ מבן/בת זוגם(תלוי מה הם..).
בהצלחה!
^^^^ברור שיוצאים עם מישהו לפני שמתחתנים איתו אבל שומרים נגיעה וכך גם יודעים האם הוא באמת מתאים או לא כי כשלא שומרים נגיעה המגע זה דבר שיוצא שוחד כי מגע בין בני אדם גורם לרגשות אהבה ואם האדם לא מתאים אז הבחורה עלולה לחשוב שהוא מתאים למרות שלא כך ואז אחרי כמה שנים שכבר קצת יורד להם המשיכה הם עלולים חלילה להתגרש.
^^^^^^^ממש חשוב לי לעזור לאנשים גם שתהיה להם זוגיות טובה ויחיו באושר ועושר וגם כמובן שיקיימו את רצון ה' אז שווה לי להשקיע ואני מקווה שעזרתי ושזה עוזר.
^^מדברים שקראתי שבנות סיפרו הם אמרו שזה ממש לא שווה את זה כי הכאב של הפרידה הוא ממש קשה במיוחד כשהם היו מאוד קשורות אליו.
חוץ מזה למה פשוט לא לחכות לנישואין - מי שמחכה ולא יוצר קשרים לפני הכי נהנה ומרוויח כי מה שכבר הייתה בקשרים לפני היא גם פחות נהנית במסגרת הנישואין וגם יש לה כל הזמן ההשוואות וכל הזמן היא חושבת על מי שהיה איתה לפני והיא בבאסה על כך שהוא עזב אותם ובנוסף לכך כאלו שיוצרים קשרים כאלו שלא למטרת נישואין זה גורם להם להתחתן מאוד מאוחר אם בכלל והרבה גם נתקעים.
לכן אני ממש ממליץ אין בעיה גם להתחתן מוקדם זה מצויין (צריך כמובן להיות בשלים)אבל לא להיכנס לקשרי זוגיות עם מישהו שאת לא יודעת בוודאות שהוא בעלך לעתיד וזה לא מספיק ידיעה אלא הוא צריך להתחתן איתך בפועל ואת אם טבעת על היד ואז כאשר אתם כבר בעל ואשה זה אפילו מצווה וכמובן שיש זמנים שהאשה נידה ואז אסור להיות מגע ביניהם - זה נראה לכאורה מגביל אבל זה מה שמייצר את הרענון וההתחדשות בזוגיות.
תחשבי שזוגות ששומרים נהנים אפילו ממגע קל ולעומת זאת זוגות שלא שומרים לא נהנים מזה וההנאה שלהם בכל העניין הרבה יותר פחותה ובאופן כללי מי שהכי נהנה בזוגיות זה דווקא אלו שהכי שמרו ולא נוגעים באף אחד חוץ מבן/בת זוגם(תלוי מה הם..).
בהצלחה!
אנונימי
באותו הנושא: