4 תשובות
לא
טיפה
חשוב אבל בעיקר לתרגל הדרכה וסימולציות מראש
חשוב לראות את הסוגי שאלות שיש שם כדי לדעת למה לצפות, את יכולה לעשות מבחן דמה בקטנה כדי להבין פלוס מינוס מה הלוז אם את חושבת שאת לא צריכה מעבר(למרות שלא יזיק ללמוד)
כן עשו לנו ממש שיעור על זה בבית זה וזה חד משמעית עזר ועלה לי את הציונים בקטע החברתי לצערי לא ממש השקעתי בקטע הפסיכוטכני שזה ממש קל ממליץ ללמוד ולהשקיע בשני התחומים כי רק מרוויחים