9 תשובות
אני גם לא הבנתי אבל אני לא חושבת
הלו גברת
סתם תסביך לא רציני זה .. לא להאמין
סתם תסביך לא רציני זה .. לא להאמין
שואל השאלה:
^אבל במצלמה אחורית אני נראת מזעזע אמאמאמ
^אבל במצלמה אחורית אני נראת מזעזע אמאמאמ
אנונימית
לא נראלי
לא בהכרח!!!
תלוי בזווית צילום, תלוי בטלפון,
באייפון למשל המצלמה מחדדת את התמונה ומדגישה הכל, היא אשכרה דגישה לי פיגמנטציה שלא רואים מתחת למיקרוסקופ, מדגישה לי שחורים בפנים שבקושי יש לי, פשוט מדגישה תטקסטורת עור בקטע מכוער
תלוי בזווית צילום, תלוי בטלפון,
באייפון למשל המצלמה מחדדת את התמונה ומדגישה הכל, היא אשכרה דגישה לי פיגמנטציה שלא רואים מתחת למיקרוסקופ, מדגישה לי שחורים בפנים שבקושי יש לי, פשוט מדגישה תטקסטורת עור בקטע מכוער
שואל השאלה:
אבל האף שלי יוצא עקום, זה אין מצב המצלמה משנה מעצמה
אבל האף שלי יוצא עקום, זה אין מצב המצלמה משנה מעצמה
אנונימית
גם, זווית צילום,
והמצלמה הכי מדוייקת למציאות היא מצלמה מקצועית
כשעשיתי ניתוח אף וצילמו אותי מכל הצדדים שלי
זה מתי שהבנתי איך אני אשכרה נראית במציאות
והמצלמה הכי מדוייקת למציאות היא מצלמה מקצועית
כשעשיתי ניתוח אף וצילמו אותי מכל הצדדים שלי
זה מתי שהבנתי איך אני אשכרה נראית במציאות
שואל השאלה:
אבל אין לי מצלמה מקצועית כדי לדעת איך אני נראת באמת
זה די מוריד מהביטחון ואז אממ
אבל אין לי מצלמה מקצועית כדי לדעת איך אני נראת באמת
זה די מוריד מהביטחון ואז אממ
אנונימית
לא
באותו הנושא: