5 תשובות
אפשר מכיתה י
שואל השאלה:
וברגע שמקבלים את הסיסמה ישר להתחיל ללמוד ?
וברגע שמקבלים את הסיסמה ישר להתחיל ללמוד ?
שואל השאלה:
ותודה רבה ❤❤
ותודה רבה ❤❤
שואל השאלה:
תודה רבה ❤❤❤
תודה רבה ❤❤❤
מה ש or.d אמרה כדי להרשם
אבל אני לא חושבת שאת צריכה להתחיל ללמוד ישר בעיקרון, ביום שאתם באים לתחנה (ה8 שעות) מלמדים מחדש את הדברים החשובים ואת השאר לא באמת חובה לדעת כי ילמדו אותם בקורס 60 זה רק מבוא קצר כזה אם את רוצה תלמדי זה יעזור לך אבל זה באמת לא כל כך קריטי. רק תעני על ''הבחנים'' האלה שיש בסוף כל לומדה ובהם את יכולה גם להעתיק אם את לא יודעת רק כדי לסיים עם זה הם לא בודקים פשוט צריך לסיים אותם
אבל אני לא חושבת שאת צריכה להתחיל ללמוד ישר בעיקרון, ביום שאתם באים לתחנה (ה8 שעות) מלמדים מחדש את הדברים החשובים ואת השאר לא באמת חובה לדעת כי ילמדו אותם בקורס 60 זה רק מבוא קצר כזה אם את רוצה תלמדי זה יעזור לך אבל זה באמת לא כל כך קריטי. רק תעני על ''הבחנים'' האלה שיש בסוף כל לומדה ובהם את יכולה גם להעתיק אם את לא יודעת רק כדי לסיים עם זה הם לא בודקים פשוט צריך לסיים אותם
באותו הנושא: