12 תשובות
אין.
הכול בסדר?
באגדות, או בתל-אביב
לא נראה לי שאפשר..
חחח מה אני רואה
math isnt mathing
כאילו הם רוצים להתחתן כי הם לא מקבלים שהם הומואים או לסביות? אם כן אז בכל אתר או אפליקציה אפשר להגיד שאתה סטרייט ולכתוב הומו בהכחשה
אין
מה
02
למי שלא הבין

בגלל שאסור להיות הומו ולסבית- אבל בכל זאת רוצים ילדים ולא רוצים לחיות עם אישה בשקר

אז מראש מתחתנים עם מישהי לסבית בשביל שכן יוכלו להביא ילדים ולגדל משפחה נורמאלית אבל בקשר חברי ומבלי לעבור על ההלכה


ולשאלתך, לא מכיר
אנונימי
אתה מחפש אחד????
אנונימי
בסרטים
אנונימי
דברי איתי