3 תשובות
אה, אפשר. תלוי עד כמה מרגישים בטוחים בתשובות. אם זה עוזר לך ואת יודעת שככה את תצליחי לתפוס טעות ואולי זה יעביר אותך אז שווה
שואל השאלה:
לא אני מתכוונת שאחרי שעשיתי את המבחן לפני שלחצתי על סיום המבחן כדאי לי לחזור עליהם ?
בשביל מה? בשביל לימודי הנהיגה המעשיים? התיאוריה ולימודי הנהיגה המעשיים כל כך שונים, שזה כאילו לומדים הכל מחדש בלימוד המעשי. מיותר לדעתי