4 תשובות
שואל השאלה:
2 יחידות
אז אני יכול לא ללמוד בכלל שמות?
אנונימי
תלוי מה למדת, הבחינה פנימית (אצלי לפחות) ולכן אני משערת שהנושאים אצלי יהיו קצת שונים מאצלך. אצלנו יש את שמות אבל רק את פרק ב', לא מעבר.
אם למדת אז נראה לי שכן
כי יש בחירה בשאלה או על שמות או על נושא אחר שבחרו ללמד
ככה זה אצלי לפחות
זה תלוי לאיזה שאלון את ניגשת
לשאלון שאני ניגש אליו שמות בכלל לא בחומר
בעיקרון את אמורה לדעת את מה שלמדתם