4 תשובות
בסדר תעשו משהו לבד אחרי זה.
כנראה בא לו רק עם המשפחה או שהמשפחה שלו עשתה את זה בשבילו לבד (רק משפחה ליטרלי)
קצת מוזר, נשמע שהוא לא רוצה שתבואי למפגש עם המשפחה אולי כי הוא חושב שלא תהני או שלא בא לו שתפגשו.. אי אפשר לדעת את הסיבה מבלי לשאול אותו.
בכל מקרה גם אם השקעת והכל את יכולה לקבוע להיפגש איתו בשעה אחרת במשך היום/יום אחרי/יום לפני ולארגן לו יום הולדת קטן איתך, שסתם תצאו לאיזה מקום ותתני לו את המתנה
לא נראלי. כנראה שהוא רצה לחגוג רק עם המשפחה לא הייתי נעלבת מזה. פשוט תקבעו לחגוג ביחד מתישהו.
די מוזר אבל תנסי לדבר איתו על זה