12 תשובות
יכולים, אבל כל עוד את לא כזאת אז אין סיבה שיפריע לך
זה לא נקרא פיק מי זה נקרא ילדה עם חינוך טוב
פיק מי זה ההיפך ממה שתיארת עכשיו
חד משמעית כן, לא שזה מוצדק, אבל יש הרבה ביקורת חברתית על בנות בתקופתנו.
פשוט תמשיכי להיות את, כמו שאת ועם בתחושות שלך, כי תמיד מישהו ישפוט אותך לא נכון.

זאתי שאוהבת את אלון עדר: אם את אומרת שמישהי שלובשת חשוף היא פיקמי אז בעצם את הפיקמי. ("פיקמי זה ההפך ממה שתיארת")
thv
היי אנשים לפעמים לא מפרשים דברים בצורה נכונה מה שיכול להוביל לטעות ולשפוט שאת כזאת
אבל ברוב המקרים לא
השאלה היותר חשובה היא למה שתתייחסי למי שיגיד לך אי פעם משהו כזה?
אם את יודעת מי את, למה זה כזה משנה אם יקראו לך ככה או לא?

אנשים לרוב שופטים אחרים לפני שהם מכירים אותם בכלל. יכול להיות שממבט ראשוני את תיראי למישהו/י ככה, אבל אחרי שיכירו אותך יבינו שלא. אין לך מה להתרגש מזה :)
שואל השאלה:
יש לי חשש מזה, כי החברה אני נמצאת בה ממש לא שופטת ומכירה אותי טוב ושנה הבאה אהיה עם חברה קצת יותר מגוונת ופתוחה למה שקורה בעידן של היום
אנונימית
שואל השאלה:
ואפשר לקרוא לי גם תמימה במובן מסוים
אנונימית
הכי חשוב זה לדעת שתמיד יהיה מישהו שישפוט אותך, בגלל זה תהיי את כי גם אם לא תהיי את ישפטו אותך.
thv
^^^
אני חושבת שאת מכניסה את עצמך לסרטים בלי סיבה.
את לא צריכה לחשוב על איך אחרים ייראו אותך, אלא את צריכה לחיות איך שאת רגילה ואוהבת - ומי שזה לא יתאים לו פשוט לא יהיה לידך.
שואל השאלה:
תודה:) אולי אני סתם מדמיינת וחושבת על הגרוע מכל בלי סיבה הגיונית
אנונימית