12 תשובות
יכולים, אבל כל עוד את לא כזאת אז אין סיבה שיפריע לך
זה לא נקרא פיק מי זה נקרא ילדה עם חינוך טוב
פיק מי זה ההיפך ממה שתיארת עכשיו
פיק מי זה ההיפך ממה שתיארת עכשיו
ממש לט
חד משמעית כן, לא שזה מוצדק, אבל יש הרבה ביקורת חברתית על בנות בתקופתנו.
פשוט תמשיכי להיות את, כמו שאת ועם בתחושות שלך, כי תמיד מישהו ישפוט אותך לא נכון.
זאתי שאוהבת את אלון עדר: אם את אומרת שמישהי שלובשת חשוף היא פיקמי אז בעצם את הפיקמי. ("פיקמי זה ההפך ממה שתיארת")
פשוט תמשיכי להיות את, כמו שאת ועם בתחושות שלך, כי תמיד מישהו ישפוט אותך לא נכון.
זאתי שאוהבת את אלון עדר: אם את אומרת שמישהי שלובשת חשוף היא פיקמי אז בעצם את הפיקמי. ("פיקמי זה ההפך ממה שתיארת")
היי אנשים לפעמים לא מפרשים דברים בצורה נכונה מה שיכול להוביל לטעות ולשפוט שאת כזאת
אבל ברוב המקרים לא
אבל ברוב המקרים לא
השאלה היותר חשובה היא למה שתתייחסי למי שיגיד לך אי פעם משהו כזה?
אם את יודעת מי את, למה זה כזה משנה אם יקראו לך ככה או לא?
אנשים לרוב שופטים אחרים לפני שהם מכירים אותם בכלל. יכול להיות שממבט ראשוני את תיראי למישהו/י ככה, אבל אחרי שיכירו אותך יבינו שלא. אין לך מה להתרגש מזה :)
אם את יודעת מי את, למה זה כזה משנה אם יקראו לך ככה או לא?
אנשים לרוב שופטים אחרים לפני שהם מכירים אותם בכלל. יכול להיות שממבט ראשוני את תיראי למישהו/י ככה, אבל אחרי שיכירו אותך יבינו שלא. אין לך מה להתרגש מזה :)
שואל השאלה:
יש לי חשש מזה, כי החברה אני נמצאת בה ממש לא שופטת ומכירה אותי טוב ושנה הבאה אהיה עם חברה קצת יותר מגוונת ופתוחה למה שקורה בעידן של היום
יש לי חשש מזה, כי החברה אני נמצאת בה ממש לא שופטת ומכירה אותי טוב ושנה הבאה אהיה עם חברה קצת יותר מגוונת ופתוחה למה שקורה בעידן של היום
אנונימית
שואל השאלה:
ואפשר לקרוא לי גם תמימה במובן מסוים
ואפשר לקרוא לי גם תמימה במובן מסוים
אנונימית
הכי חשוב זה לדעת שתמיד יהיה מישהו שישפוט אותך, בגלל זה תהיי את כי גם אם לא תהיי את ישפטו אותך.
^^^
אני חושבת שאת מכניסה את עצמך לסרטים בלי סיבה.
את לא צריכה לחשוב על איך אחרים ייראו אותך, אלא את צריכה לחיות איך שאת רגילה ואוהבת - ומי שזה לא יתאים לו פשוט לא יהיה לידך.
אני חושבת שאת מכניסה את עצמך לסרטים בלי סיבה.
את לא צריכה לחשוב על איך אחרים ייראו אותך, אלא את צריכה לחיות איך שאת רגילה ואוהבת - ומי שזה לא יתאים לו פשוט לא יהיה לידך.
שואל השאלה:
תודה:) אולי אני סתם מדמיינת וחושבת על הגרוע מכל בלי סיבה הגיונית
תודה:) אולי אני סתם מדמיינת וחושבת על הגרוע מכל בלי סיבה הגיונית
אנונימית
באותו הנושא: